Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:16:15 GMT

حضور مسافران و تردد در مراکز خرید بوشهر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۵۳۹۱

حضور مسافران و تردد در مراکز خرید بوشهر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فخرایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکید بسیار زیادی بر نرفتن به شهرهای پرخطر و عدم پذیرش مهمان از این مناطق صورت گرفته است ولی باز هم شاهد بی‌توجهی به این مسائل هستیم.

وی افزود: در روزهای گذشته فردی که مهمان فرزند پسر خود در شهر بوشهر بود پس از شرکت در جشن عروسی در یکی از تالارهای شهرستان بوشهر با بروز علائم بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه نموده اما به علت درگیری شدید ریوی، در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: خوشبختانه با اقدام به‌موقع تیم‌های ره‌گیری مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، ره‌گیری کامل افراد در معرض تماس نزدیک با فرد مبتلا توسط مراقبین سلامت انجام و با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۱۱ نفر از اعضای سه خانواده همگی آن‌ها در شرایط قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

فخرایی حال عمومی افراد در قرنطینه را خوب اعلام کرد و گفت: مایحتاج ضروری و غذای روزانه این افراد توسط یکی از بستگان این خانواده به آنان در درب منزل تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به افزایش موارد تردد در شهر بوشهر افزود: تجمع و تردد در شهرها از عوامل مهم افزایش ابتلاء به بیماری کرونا است و پرهیز از مسافرت و جابجایی عامل اصلی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شناخته‌شده است.

این مقام مسئول بهداشتی در شهرستان بوشهر ادامه داد: متأسفانه شاهد افزایش مسافرت‌ها به شهر بوشهر و تردد در مراکز خرید برای خریدهای نوروزی هستیم که این امر موجب افزایش موارد مثبت کرونا و موارد بستری در بیمارستان‌ها شده است.

وی تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان در روزهای تعطیل نوروزی ۵۰ درصد از مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان بوشهر با همه پرسنل و ظرفیت خود فعال و آماده ارائه رایگان خدماتی نظیر ره‌گیری و انجام تست تشخیص سریع کرونا برای افراد در معرض تماس نزدیک با افراد مثبت شناسایی‌شده هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت نیاز، خدمات مراقبتی توسط تیم مراقبت در منزل شامل پزشک عمومی و پرستار در منزل افراد مبتلا ارائه می‌شود.

کد خبر 5174661

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر محدودیت تردد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بوشهر عکس استانها تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گرگان ایلام گردشگری سانحه تصادف عید نوروز شهرستان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد