Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:40:15 GMT

پایان فراق برای مادر شهید محبوب‌علی احمدی

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۵۴۸۴

پایان فراق برای مادر شهید محبوب‌علی احمدی

ایسنا/زنجان مادر شهید والامقام محبوب‌علی احمدی دعوت حق را لبیک گفته و آسمانی شد.

صغری رضایی، مادر شهید والامقام محبوب‌علی احمدی از شهدای شهرستان طارم به دلیل کهولت سن و بیماری، دارفانی را وداع گفته و به دیار حق شتافت.

پیکر این مادر شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع در زادگاهش به خاک سپرده شد.

گفتنی است شهید محبوب‌علی احمدی یکم اسفند ۱۳۴۴، در روستای کلوییم از توابع شهرستان طارم علیا به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرش ابوذر، کشاورز بود و مادرش نیز صغری نام داشت. این شهید والامقام تا چهارم ابتدایی درس خواند و شغل او نیز به مانند پدرش کشاورزی بود؛ شهید احمدی به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. بیستم بهمن ۱۳۶۴، در کوشک به شهادت رسید و متاسفانه اثری از پیکرش به دست نیامد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان مادر شهید مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت

حسین احمدی در گفت‌وگو خبرنگار مهر با بیان اینکه فرودگاه شهدای جزیره خارگ یکی از راهبردی‌ترین فرودگاه‌های کشور در حوزه حمل و نقل هوایی بوده و از لحاظ لجستیک نقش مهم و تأثیرگذاری در این جزیره دارد، گفت: در بازدیدهای انجام شده از این فرودگاه، مشکلات و معایب آن بررسی شد که بر مبنای آن عملیات تعمیرات، نوسازی و رفع کمبود تجهیزات این فرودگاه با قید فوریت در دستور کار شرکت پایانه‌های نفتی ایران و عملیات عمومی قرار گرفت.

وی به نقش مهم فرودگاه جزیره خارگ در جابجایی کارکنان صنعت نفت و ساکنین بومی این جزیره اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در شرایط سخت آب و هوایی امکان تردد دریایی وجود ندارد، نقش فرودگاه شهدای جزیره خارگ به‌عنوان مهم‌ترین راه ارتباطی کارکنان صنعت نفت و مردم مستقر در منطقه بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عملیات عمومی خارگ با اشاره به فرسودگی ورق‌های بام سالن فرودگاه که در ایام بارندگی موجب نشت آب به داخل آن می‌شد، گفت: نشت آب هم موجب آسیب دیدگی دستگاه‌های الکتریکی و الکترونیکی مستقر در سالن و هم نارضایتی بین مسافران می‌شد.

احمدی به رفع ایرادات هشت سال گذشته و بهسازی ساختمان فرودگاه اشاره کرد و افزود: تعویض ورق‌های بام، پنل‌های سقف و اجرای مواد نانو برای آب بندی، اجرای ایزوگام، ایجاد واک وی برای عبور ایمن روی بام در مواقع نیاز و همچنین ارتقا تجهیزات برج مراقبت، دستگاه‌های ناوبری و کمک ناوبری از جمله این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به حجم بالای پروازهای روزانه در این فرودگاه تصریح کرد: فرودگاه شهدای خارگ در شرایط نامناسب جوی و دریایی تنها راه تردد به منطقه عملیاتی خارگ بوده که بدون کوچک‌ترین اختلالی در روند خدمت رسانی به مردم و کارکنان توانستیم این پروژه را با مبلغ حدود ۹۰ میلیارد ریال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6096491

دیگر خبرها

  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود