Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@18:15:56 GMT

عیدی تلخ سفر از خوزستان به بوشهر

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۶۰۶۵

عیدی تلخ سفر از خوزستان به بوشهر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهندس حسن فخرایی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر بیان کرد: در چند روز گذشته فردی از استان خوزستان که مهمان فرزند پسر خود در شهر بوشهر بود پس از شرکت در جشن عروسی دریکی از تالار‌های شهرستان بوشهر با بروز علائم بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کرده، اما به علت درگیری شدید ریوی، در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با اقدام به‌موقع تیم‌های ره‌گیری مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، ره‌گیری کامل افراد در معرض تماس نزدیک با فرد مبتلا از سوی مراقبین سلامت انجام و با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۱۱ نفر از اعضای سه خانواده همگی آن‌ها در شرایط قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

مهندس فخرایی حال عمومی افراد در قرنطینه را خوب اعلام کرد و گفت: مایحتاج ضروری و غذای روزانه این افراد از سوی یکی از بستگان این خانواده به آنان در درب منزل تحویل داده می‌شود.

او با اشاره به افزایش موارد تردد در شهر بوشهر عنوان کرد: تجمع و تردد در شهر‌ها از عوامل مهم افزایش ابتلا به بیماری کرونا است و پرهیز از مسافرت و جابه‌جایی عامل اصلی قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شناخته‌شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر ادامه داد: شاهد افزایش مسافرت‌ها به شهر بوشهر و تردد در مراکز خرید جهت خرید‌های نوروزی هستیم که این امر موجب افزایش موارد مثبت کرونا و موارد بستری در بیمارستان‌ها شده است.

مهندس فخرایی عنوان کرد: برای رفاه حال شهروندان در روز‌های تعطیل نوروزی پنجاه‌درصد از مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان بوشهر با کلیه پرسنل و ظرفیت خود فعال و آماده ارائه رایگان خدماتی نظیر ره‌گیری و انجام تست تشخیص سریع کرونا برای افراد در معرض تماس نزدیک با افراد مثبت شناسایی‌شده می‌باشند.

او بیان کرد: در صورت نیاز، خدمات مراقبتی از سوی تیم مراقبت در منزل شامل پزشک عمومی و پرستار در منزل افراد مبتلا ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه خانگی زنجیره انتقال کووید۱۹ شهرستان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نزاع بر سر متلک ۳ شرور به دختر جوان
  • ۵۱۱ چند قلو زایی در استان بوشهر ثبت شد
  • کمالشهر صاحب بیمارستان جدید می‌شود
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید