Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدلی و آینده نگری با ورود سامانه بارشی به کشور از امروز در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی کردستان کرمانشاه، زنجان، لرستان، ایلام و در اواخر وقت در برخی نقاط اردبیل بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف خواهد داد.

چهارشنبه بارش در مناطق ذکر شده تشدید شده و علاوه بر آن در استان‌های همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران و شمال استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری بارش رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه دامنه بارش شمال شرق کشور و در استان‌های ساحلی خزر و شنبه در سواحل شمالی برخی نقاط شمال غرب به شمال شرق بارش پیش‌بینی می‌شود.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه پیش‌بینی می‌شود.

این افزایش دما روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور نیز پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به افزایش قابل ملاحظه دما و امکان ذوب و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه و همچنین احتمال سقوط بهمن در امتداد رشته کوه البرز وجود دارد، از چهارشنبه تا جمعه در اغلب مناطق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط غرب و جنوب غرب جنوب و جنوب شرق شود گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه بخش‌های غربی و مرکزی خلیج فارس و روزهای جمعه تا یکشنبه هفته بعد دریای خزر مواج است.

کد خبر 5174702 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه بارشی غرب کشور بارندگی آب و هوا وضعیت راهها نوروز ۱۴۰۰ سازمان هواشناسی پلیس ترافیک محدودیت تردد وضعیت هوای تهران گردشگری ستاد ملی مقابله با کرونا پلیس راهور تاکسیرانی آزادی زندانیان حاجی فیروز پیش بینی می شود برخی نقاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  امشب   به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد گفت: این بارش ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

ضیائیان با بیان اینکه  فردا پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود گفت: در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

او توضیح داد: روز جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

وی تاکید کرد: روز شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد، همچنین ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

او افزود: یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی یادآور شد: روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت در برخی از ساعات روز شدید و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدارهای در این زمینه صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟