Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در ارتباط تصویری با مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا و دو پایگاه امدادی هلال احمر کشور، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید از تلاش های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به مردم، قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه و در سومین روز از سال جدید، در این ارتباط های تصویری با گزارش فرمانده پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال احمر کشور در جریان حجم ترددهای جاده‌ای و محورهای ترافیکی کشور و نیز میزان تصادفات و نحوه خدمات‌رسانی برای تردد روان خودروها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه مردم در جریان سفر باید دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعات کنند از پلیس راهور خواست در کنار انجام وظایف عادی خود، تذکرات بهداشتی لازم را هم به هموطنان ارایه دهند.

دکتر روحانی همچنین پس از گزارش مسئول پایگاه امداد و سلامت هلال احمر در مرز دوغارون شهرستان تایباد، اظهار داشت: مرزهای کشور از لحاظ تأمین سلامت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند، لذا بایستی روند غربالگری و پایش سلامت در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی با دقت انجام شود.

در تماس های ویدئو کنفرانسی امروز رئیس جمهور، رئیس پلیس راهور کشور به همراه فرمانده پلیس راه مازندران، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس پایگاه امداد و نجات هلال احمر در استان خراسان رضوی، گزارشی از میزان آمادگی و اقدامات و برنامه‌های اتخاذ شده برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافرین بویژه در محورهای جاده‌ای و ترافیکی ارائه کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 جمعیت هلال احمر حسن روحانی راهور ناجا سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت