Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عادل گفت: سال گذشته در ۱۵۰۰ نقطه سطح کشور، کاروان‌های شادی را برگزار کردیم که امسال با برنامه‌ریزی به وجود آمده این میزان به افزایش دو برابری در سطح کشور خواهد رسید.

قدس آنلاین: حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی هنری سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص فعالیت‌های امامزادگان و بقاع متبرکه در جشن‌های نیمه شعبان گفت: جشن‌های اول ماه شعبان را گذراندیم و اکنون در آستانه جشن نیمه شعبان قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت کاروان‌های شادی تحت عنوان «نسیم انتظار» از بقاع متبرکه حرکت خواهند کرد و در قالب‌های متنوع سعی در برپایی فضایی شاد در سطح کشور خواهند داشت.

حجت الاسلام عادل با بیان اینکه امکان تجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا در امامزادگان وجود ندارد، افزود: این کاروان‌ها در قالب گروه‌های سرود و مدیحه سرایی در محلات حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های اعیاد شعبانیه در این فضا انجام می‌شود.

وی با اشاره به تجربیات سال گذشته گفت: سال گذشته در ۱۵۰۰ نقطه سطح کشور، کاروان‌های شادی را برگزار کردیم که امسال با برنامه‌ریزی به وجود آمده این میزان به افزایش دو برابری در سطح کشور خواهد رسید.

معاون فرهنگی هنری سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به رزمایش همدلی گفت: با توجه به لزوم کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی و مواسات مرحله آخر این اقدام در سال ۹۹ در حال اجرا است. این مرحله از ولادت امیرالمومنین (ع) آغاز و تا نیمه شعبان تحت عنوان «تبرکات مهدوی» ادامه دارد. ۱۱۰ بسته معیشتی هدف گذاری شده که در امامزادگان در حال توزیع است.

حجت الاسلام عادل ادامه داد: در مراسم سال تحویل نیز امامزادگان و بقاع متبرکه به اجرای برنامه در فضاهای مجازی و آنلاین و پخش زنده پرداختند در حالی که امامزادگان در ایام نوروز بسته نیست اما به دلیل وضع مقرراتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌های بقاع متبرکه و ایام شعبانیه بدون مستمع و حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در اعیاد شعبانیه بر روی کاروان‌های شادی است و ساماندهی این کاروان‌ها از امامزادگان توسط گروه‌ها و تشکل‌ها با تجهیز خودروها به سیستم‌های صوتی رقم خواهد خورده و در ساعات اعلامی به اجرای برنامه می‌پردازند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشن های نیمه شعبان سازمان اوقاف کاروان های شادی بقاع متبرکه حجت الاسلام نیمه شعبان کاروان ها سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد