Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس نقشی بسزا و عجیب در اتفاقات سال گذشته پرسپولیس داشت.

 خبرگزاری میزان - یکی از چهره‌های تاثیرگذار سال ۹۹ فوتبال ایران و البته باشگاه پرسپولیس مهدی شیری بود. مدافع راستی که در طول مدت حضورش در پرسپولیس عملکرد کاملاً متوسطی داشت و خیلی تاثیری در روند نتیجه‌گیری یا عدم نتیجه گیری پرسپولیس نداشت؛ اما در یک لحظه و یک بازی کاری انجام داد که نامش تا سال‌های سال بر سر زبان‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی شیری پس از پایان فصل گذشته فوتبال ایران در حالی که پرسپولیسی‌ها خودشان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کردند مشکوک به کرونا شد و همراه با کاروان پرسپولیس به قطر نرفت.

در غیاب شیری، سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست پرسپولیس به میدان رفت و توانست همراه با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم برسد. پس از آن و هنگامی که پرسپولیسی‌ها برای برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر کردند، مهدی شیری در شرایط مسابقه قرار گرفت و با تشخیص کادر فنی پرسپولیس در ترکیب ثابت سرخپوشان به زمین رفت.

همه چیز برای شیری و پرسپولیس تا اواخر نیمه اول بازی فینال و اوایل نیمه دوم خوب بود، اما به یکباره دنیا برای پرسپولیس سیاه شد. در حالی که بازی با نتیجه یک - یک مساوی در جریان بود روی یک ارسال معمولی مهدی شیری به شکلی عجیب و غریب دستش را داخل محوطه جریمه پرسپولیس بالا برد تا توپ به دستش بخورد و داور هم پس از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان بدهد.

در ادامه پنالتی گل شد تا بازی ۲ بر یک به سود اولسان هیوندای کره تغییر کند و در نهایت با همین نتیجه نماینده کره قهرمان آسیا شود و یک جام آسیایی که به پرسپولیس بسیار نزدیک بود از دستان شاگردان گل محمدی سر بخورد. به نوعی دستان مهدی شیری یک جام آسیایی را از پرسپولیس گرفت تا حسرت آن صحنه و آن جام همیشه با شیری و پرسپولیسی‌ها باقی بماند.

بلافاصله پس از آن بازی حملات شدیدی از سوی هواداران پرسپولیس در فضای مجازی علیه شیری شکل گرفت و حتی خواستار اخراج شیری بودند، اما کادر فنی پرسپولیس چنین کاری را انجام نداد.

پس از مسابقه شیری تا چندین بازی کاملا تحت تاثیر آن صحنه قرار داشت و حتی نتوانست در بقیه بازی‌ها به آن صورت مثمر ثمر باشد، هر چند شیری در چند بازی آخر پرسپولیس نمایش بهتر و امیدوار کننده‌ای داشت.

هر چه بود دست شیری بی خود و بی جهت بالا رفت تا یک جام را از پرسپولیسی‌ها بگیرد تا نام مهدی شیری برای فوتبال ایران و برای پرسپولیسی‌ها در سال ۹۹ با آن پنالتی عجیب و غریب مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی عجین شود.

آن اشتباه و آن پنالتی معروف باعث شد تا مهدی شیری در بین ۱۵ چهره خبرساز فوتبال ایران در سال ۹۹ قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: شماره ۱۴: شجاع خلیل‌زاده؛ پرسپولیسی که یک شبه عاشق الریان شد!

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی شیری پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی شیری پرسپولیس پرسپولیسی ها فوتبال ایران مهدی شیری یک جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم