Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری با اعلام این خبر عنوان کرد: در پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت از ابتدای امسال تا پایان بهمن نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۸۱ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۹۲ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۷۵ درصد کاهش وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۲۷ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۴۶ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۴۶ درصد کاهش داشته است، افزود: در پروازهای داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۲۳ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۴۲ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۴۰ درصد کاهش وجود داشته است.

به گفته وی در ۱۱ ماهه امسال در مجموع بیش از ۲۲۷ هزار نشست و برخاست انجام شد که طی آن نزدیک به ۲۰ میلیون مسافر اعزام و پذیرش شدند.

امیرمکری گفت: کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در بهمن ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست هشت درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۳۷ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۳۰ درصد کاهش داشته است.

کل پروازهای فرودگاهی در بهمن ماه در نشست و برخاست هشت درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۳۷ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: بهمن امسال حدود ۲۵ هزار نشست و برخاست در فرودگاه‌های کشور با جابه جایی حدود یک میلیون و ۹۶۵ هزار مسافر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروازهای داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در بهمن ماه ۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست شش درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۳۵ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۲۶ درصد کاهش داشته است. همچنین پروازهای بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در بهمن ماه ۱۳۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۶۱ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۷۴ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۵۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وی گفت: همچنین در کل پروازهای فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در بهمن ماه نسبت به دی ماه در نشست و برخاست هشت درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۱۲ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ده درصد افزایش وجود داشته است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا فرودگاه اعزام و پذیرش مسافر کل پروازهای فرودگاه درصد کاهش داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری