Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@22:41:39 GMT

بی انضباطی رسانه ای در اطراف تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۹۸۸

بی انضباطی رسانه ای در اطراف تیم ملی فوتبال

در شرایطی که از اسفند ماه اعلام شد نمایندگان رسانه ها حق حضور در اردو و تمرینات نوروزی تیم ملی را ندارند اما در آغاز اولین اردوی تیم ملی شاهد عکس این اتفاق بودیم.

به گزارش مشرق، اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با سوریه در شرایطی در هتل المپیک برگزار شد که ملی پوشان از صبح امروز خود را به کادر فنی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از پایان سال ۹۹ سایت فدراسیون در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از انتقال کرونا، نمایندگان رسانه ها تنها حق حضور در تمرین ۷ فروردین را در ۱۵ دقیقه ابتدایی دارند اما امروز شاهد عکس این اتفاق بودیم.

با روی کار آمدن شهاب عزیزی خادم و با توجه به اهمیت وضعیت تیم ملی فوتبال انتظار می رفت در ابتدا تکلیف مدیر رسانه ای تیم مشخص شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه امروز شاهد بودیم نمایندگان برخی رسانه ها با حضور در اردوی تیم ملی، توجهی به خواسته فدراسیون نکرده اند.

به نظر می رسد فدراسیون و در راس آن شهاب عزیزی خادم ابتدا باید تکلیف مدیر رسانه ای و سرپرست تیم ملی را برای جلوگیری از موارد این چنینی مشخص کند تا در ادامه راه و دیدارهای حساس تیم ملی شاهد برگزاری نظم و انضباط در اطراف تیم باشیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تیم ملی فوتبال ایران دیدار ایران و سوریه تیم ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!

آرای انضباطی بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان اعلام شد و اتفاقی تاریخی رقم خورد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی توهین و هتاکی علیه زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان به خصوص پیرمردی که سربند یازهرا بسته بود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مردان را از تماشای بازی فصل بعد این دو تیم محروم کرد.

به این ترتیب برای نخستین بار در فوتبال ایران، یک ورزشگاه فقط با حضور زنان تماشاگر پر خواهد شد.

در حکم کمیته انضباطی ، محرومیت مردان از حضور در ورزشگاه و الزام به عذرخواهی رسمی دو باشگاه در رسانه‌ها مورد تاکید قرار گرفته است. 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار پرسپولیس و سپاهان به این شکل اعلام کرد:

باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش‌زا، لیزر، مواد محترقه و الفاظ توهین‌آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری دیدار فصل آینده مقابل سپاهان صرفا با حضور بانوان تماشاگر محکوم شد

باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه، الفاظ توهین‌آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصرالله گرگزن به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری دیدار فصل آینده مقابل پرسپولیس صرفا با حضور بانوان تماشاگر محکوم شد

همچنین هر دو باشگاه ملزم به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال محکوم شدند.

اعمال چنین محدودیتی در حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها درحالی انجام شده که پیش از این هم کمیته انضباطی در پرونده دربی ۱۰۳ تهران، حضور تماشاگران را در بعضی سکوهای ورزشگاه آزادی در بازی فصل بعد استقلال-پرسپولیس ممنوع کرده بود.

همچنین کمیته انضباطی تعدادی از لیدرهای دو تیم سپاهان و پرسپولیس را به مدت یک ماه از حضور در استادیوم‌ها محروم کرد.

 

دیگر خبرها

  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی