Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:45:34 GMT

برای حضور در المپیک توکیو اردوهای خوبی را می‌گذرانیم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۸۰۳۸

برای حضور در المپیک توکیو اردوهای خوبی را می‌گذرانیم

بهمن عسگری عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته هشت مرحله اردوی آمادگی را گذراندیم و از ششم فروردین ماه جاری نیز تیم ملی ادامه اردوهای آمادگی خود را در باشگاه انقلاب تهران پیگیری می‌کند.

تنها نماینده تیم ملی کاراته کشور که توانسته در مسابقات جهانی ۹۸ پاریس سهمیه المپیک را کسب کند، ادامه داد: هر چند در لیگ جهانی ترکیه که ۲۲ اسفندماه سال گذشته به میزبانی ترکیه برگزار شد در مرحله فینال جدول حذف شدم اما با توجه به اینکه سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد، از عملکرد خودم در ترکیه راضی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان کاراته جهان در ۲۰۱۸ مادرید اضافه کرد: در حال حاضر نیز تیم ملی خود را برای حضور قوی و کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی پرتغال که اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود، آماده می‌کند و در صورت برگزاری نشدن آن، تیم به مسابقات ترکیه اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به مسابقات المپیک توکیو اظهار داشت: رویای هر ورزشکاری کسب مدال المپیک در دوران ورزشی خود است و بنده نیز با توجه به برگزاری اردوهای آمادگی برای این مسابقات که مرداد ماه سال جاری به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود آماده می‌کنم و سعی دارم با انگیزه فراوان و با کسب مدال، افتخار دیگری را برای کشورم رقم بزنم.

عسگری یادآور شد: خوشبختانه از زمان ریاست سیدحسن طباطبایی در فدراسیون کاراته تمامی حواشی مربوط به این رشته جمع شده و ملی پوشان هیچ دغدغه‌ای در زمینه اسکان، امکانات و تجهیزات ندارند و با آرامش کامل اردوهای خود را می گذرانند.

بهمن عسگری ملی پوش قزوینی وزن منهای ۷۵ کیلوگرم تیم ملی و دارنده چهار مدال طلای جهانی، یک مدال طلای بازی‌های آسیایی، چهار طلای قهرمانی آسیا، یک نقره کمیته تیمی قهرمانی آسیا و یک مدال برنز قهرمانی آسیا است.

برچسب‌ها ایرنا ژاپن قزوین المپیک توکیو فدراسیون کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا ژاپن قزوین ایرنا ژاپن قزوین المپیک توکیو فدراسیون کاراته اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران که سهمیه تیمی بازی های المپیک را در اختیار گرفته اند، برای آماده سازی حضور در این بازی ها پس از یک ماه حضور در کمپ اورلئان، عازم کره جنوبی شدند تا در رقابت های جایزه بزرگ سئول شرکت کنند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران ملی پوشان شرکت کننده در این رقابت ها هستند که از سه روز پیش در سئول پیگیر تمرینات‌شان هستند.

رقابت های جایزه بزرگ سئول در بخش انفرادی برگزار می شود. دیدارهای مقدماتی بخش مردان روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) برگزار می شود و دیدارهای جدول ۶۴ نفره به بعد هم دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

بعد از حضور در جام جهانی مجارستان که فروردین برگزار و منجر به قطعی شدن سهیمه تیمی شمشیربازی اسلحه سابر برای المپیک شد، حضور در جایزه بزرگ سئول دومین رویدادی است که ملی پوشان درسال جاری در آن شرکت می کنند.

کد خبر 6094492

دیگر خبرها

  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران