Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۰ عملیات امداد و نجات و مهار آتش سوزی طی دیروز گفت: وقوع آتش سوزی در کیوسک روزنامه فروشی در منطقه فاز ۲ پادادشهر، بلوار سعادت راس ساعت ۴ و ۱۹ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او علت آتش سوزی را اتصال برق در کیوسک روزنامه فروشی عنوان کرد و بیان داشت: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده آتش سوزی را اطفا کردند، همچنین برخورد شدید یک دستگاه پژو ۴۰۵ و پراید در ساعت ۱۰ و ۴۳ دقیقه در مسیر عین ۲ منجر به مصدوم شدن ۴ نفر از سرنشینان خودرو‌ها شد.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی و ایمن سازی مسیر با رفع نشت بنزین خودرو‌ها از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند، افزود: ضمن اینکه مصدومان بلافاصله برای اعزام به مرکز پزشکی در اختیار امدادگران اورژانس ۱۱۵ قرار گرفتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار داشت: آتش نشانان آتش سوزی فضای سبز در ساعت ۱۱ و ۶ دقیقه در مسیر پل هاشمی و فضای سبز در ساعت ۱۲ و ۶ دقیقه در مسیر فرودگاه را با لوله‌های آبرسان اطفا کردند، همچنین واژگونی پراید در ساعت ۱۸ و ۴۹ دقیقه در مسیر اتوبان آیت اله بهبهانی روبروی نمایشگاه به علت بی احتیاطی راننده و سرعت بالا واژگون و راننده آن نیز مصدوم شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه آتش نشانان با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و با استفاده از ابزار نجات و برش راننده مصدوم را از داخل اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، ادامه داد: همچنین خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

او در پایان به همکاری آتش نشان با عوامل ۱۱۵ جهت جابجایی بیمار سنگین وزن در منطقه پردیس خیابان گلبهار اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع‌های مسکونی در کوی ملت فاز ۴، کوی سعدی، کوی ملت خیابان ۲۳ اقبال و منطقه گلستان خیابان شهریور ۸ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات دقیقه در مسیر آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • اوقات شرعی اهواز، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳