Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:10:43 GMT

جایگاه هلال احمر در جهان ویژه و بی‌بدیل است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۸۶۶۶

جایگاه هلال احمر در جهان ویژه و بی‌بدیل است

به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز سه شنبه در جریان بازدید از مرکز EOC  جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن تبریک سال جدید افزود: نیروهای هلال احمر به جای اینکه در ایام نوروز کنار خانواده خود باشند در حال خدمت رسانی به هموطنان خود هستند که این فداکاری‌ها جای قدردانی دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه بیش از یک سال است که همه عزیزان ما و کارمندان ما درگیر کرونا ویروس هستند که این مهم معنی و مفهوم خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقی ادامه داد: به ‌رغم اینکه خانواده نیاز دارند که در کنار آنان باشیم، هلال احمری ها خدمت به مردم بزرگوار استان و کشورمان را انتخاب کرده‌اند.
وی یادآوری کرد: نیروهای هلال احمر عاشقانه و با تمام وجود تلاش می کنند تا در حوادث و سختی ها کنار هموطنان باشند و گوشه ای از آلام رنجدیدگان را کاهش دهند.
استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد که کمک و مساعدت هلال‌احمر مرکز بتواند شرایط هلال احمر زنجان را که یکی از استان‌های مهم و با نقشی پررنگ است بیشتر از وضع فعلی بهبود و ارتقاد دهد تا بتواند به نحو احسن به وظایف خودشان عمل کنند.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر زنجان در شرایط فعلی شیوع کرونا نیز در کنار سایر ارگانها و نهادها اقدامات قابل توجهی انجام می دهد.
استاندار زنجان گفت: با مدیریت دقیق انجام شده سال ۹۹ به جهت شیوع کرونا از بزرگترین تجمع در ایام محرم که هر ساله روز تاسوعا "یوم العباس" با حضور بیش از ۶۰۰ هزار نفر در این استان برگزار می شد، جلوگیری شد
حقیقی افزود: در این خصوص ستاد تشکیل و روی این موضوع کار ویژه ای به مدت سه ماه انجام شد و بر این اساس توانستیم با ‭‭۳۵۰‬‬ میلیارد تومان بسته های معیشتی تهیه و در یوم العباس برای خانواده های کم برخوردار آسیب دیده از کرونا توزیع کنیم.
استاندار زنجان گفت: یک بخش ویژه از سوی این موضوع مربوط به جمعیت هلال احمر استان بود.
به گزارش ایرنا، استاندار زنجان در سومین از نوروز ‭‭‭‭‭‭‭۱۴۰۰‬‬‬‬‬‬‬ همراه مشاور و مدیر کل حوزه استاندار و فرماندار شهرستان زنجان از مرکز EOC  جمعیت هلال‌احمر استان بازدید کرد.
 

برچسب‌ها استانداری زنجان زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران استانداری زنجان زنجان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور جمعیت هلال احمر استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران، این خانواده پس از ۵ ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

بارش‌های سیل‌آسا روز گذشته، مسیرهای کوهستانی را به شدت لغزنده و گل‌آلود کرده بود. در این میان، یک خانواده ۱۱ نفره که برای تفریح به منطقه اکوز داغی رفته بودند، در مسیر بازگشت با مشکل مواجه شدند.

وجود دو کودک زیر شش سال در بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

با اطلاع از این حادثه، محل اعزام جمعیت هلال احمر و راهداران با دستگاه سنگین شأن مشخص شد.

عملیات نجات با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر آغاز شد.

نیروهای امداد و خدمات رسان با تلاش‌های بی‌وقفه خود، پس از ۵ ساعت موفق شدند این خانواده را از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان هریس انتقال‌دهند تا این خانواده شب را مهمان جمعیت هلال‌احمر باشند.

حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر در این خصوص گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور مسیرهای کوهستانی، از تمامی گردشگران و کوهنوردان، طبیعت گردان و کوهروان تقاضا می‌شود که از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب نمایند یا با رعایت تمام نکات ایمنی اقدام به این کار کنند.

کد خبر 6096531

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند