Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@23:08:01 GMT

فعالیت شبانه روزی 380 گشت نوروزی پلیس در ایلام

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۹۳۵۲

فعالیت شبانه روزی 380 گشت نوروزی پلیس در ایلام

به گزارش جام جم آنلاین ایلام سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، گفت: پلیس در ایامی که بیشتر مردم در تعطیلات نوروزی بسر می برند با تمام توان و قوا، امنیت و آرامش را برای شهروندان فراهم می کند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش پلیس در راستای حفظ جان و مال مردم است، اظهار داشت: در ایام نوروز شهروندان باید به توصیه های پلیس توجه کنند و چنانچه قصد خروج از منزل را دارند از استحکام منزل از لحاظ امنیتی اطمینان حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ایلام از تلاش های  شبانه روزی و ایثارگری های کارکنان نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت در جاده ها در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد

وی ادامه داد: کارکنان پلیس امنیت عمومی در طول یک سال گذشته با رصد پلیسی و انجام اقدامات خاص ، موفق به شناسائی و انهدام هشت باند قاچاق سلاح و مهمات، کشف۷۳۷ سلاح جنگی و شکاری و دستگیری ۲۱۸ اراذل و اباش شده اند.

سردار القاصی مهر افزود: کشف چهار میلیون ماسک قاچاق، کشف بیش از چهار میلیون لوازم پزشکی قاچاق و  ۵۵ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از چرخه توزیع از اقدامات خوب پلیس اقتصادی در این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی ایلام به تلاش های پلیس استان در حوزه راه های برون و درون شهری اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با استفاده از تمام توان و به کارگیری حداکثری کارکنان و استقرار کارشناسان مجرب در معابر ، خیابان ها و تقاطع های پر ترافیک موفق به کاهش ۸۰ درصدی تصادفات و فوتی و کاهش ۲۱ درصدی تصادفات جرحی در معابر درون شهری شده است.

وی به شهروندان توصیه کرد: در ایام تعطیلات نوروز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از حوادث جاده ای،شیرینی این ایام را به کام خود و خانواده تلخ نکنند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نیروی انتظامی ایلام القاصی مهر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی