Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه در پیامی توئیتری مدعی «پیروزی بزرگ» حزب متبوع خود در انتخابات پارلمانی اسرائیل شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  بعد از انتشار نتایج غیررسمی انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی پیروزی در انتخابات شد.

نتانیاهو بامداد چهارشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: «شهروندان اسرائیل، از شما متشکرم! شما به [احزاب] راست‌گرا و لیکود به رهبری من، پیروزی بزرگی اعطا کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیکود با حاشیه زیادی بزرگترین حزب [کنست] است».

وی در ادامه ادعای پیروزی خود افزود: «واضح است که اکثریت قاطع اسرائیلی‌ها [طرفدار] ائتلاف راست هستند و کابینه راست‌گرایی را می‌خواهند که امنیت، سرزمین و اقتصاد اسرائیل را حفظ کند».

این در حالی است که سه شبکه اصلی تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار نتایج غیررسمی انتخابات فلسطین اشغالی بر اساس نظرسنجی‌های پای صندوق، گزارش دادند که پیروز قطعی در این انتخابات هنوز وجود ندارد.

از سوی دیگر، دفتر حزب یامینا به ریاست «نفتالی بنت» نیز خبر داد که نتانیاهو با او تماس گرفته و خواستار پیوستن به حزب لیکود جهت تشکیل ائتلاف کابینه شده است.

به نوشته خبرنگار رویترز، با این حال بنت به نتانیاهو پاسخ داده که قبل از هرگونه تصمیم‌گیری درباره ائتلاف کردن، منتظر نتایج رسمی انتخابات می‌ماند.

رسانه‌های صهیونیست از جمله روزنامه «هاآرتص» و وبگاه «تایمز اسرائیل» در تحلیلی درباره این نتایج نوشتند که هیچکدام از ائتلاف‌های چپ یا راست هنوز از اکثریت لازم کرسی‌های کنست برای تشکیل کابینه برخوردار نیستند.

این رسانه‌ها همچنین حزب یامینا به ریاست بنت را عامل تعیین‌کننده در تشکیل ائتلاف کابینه اعلام کردند که در صورت پیوستن آن به ائتلاف چپ یا راست، یکی از آنها پیروز نهایی انتخابات می‌شود.

در انتخابات روز سه‌شنبه، احزابی چون لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، امید جدید به ریاست «گیدئون سعر»، آبی‌وسفید به ریاست «بنی گانتز»، یامینا به ریاست «نفتالی بنت»، اسرائیل بیتُنا به ریاست «آویگدور لیبرمن»، یش عتید به ریاست «یائیر لاپید» و لیست مشترک اعراب به ریاست «أیمن عوده» به رقابت پرداختند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی انتخابات بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند