Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که نتایج قطعی انتخابات رژیم صهیونیستی اعلام نشده، نخست وزیر این رژیم با استناد به نتابج غیر رسمی که براساس نظرسنجی ها صورت گرفته، مدعی پیروزی حزبش در انتخابات است.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه مدعی «پیروزی بزرگ» راستگرایان شد و گفت که حزب لیکود تحت رهبری او جلوتر از سه‌ حزب بزرگ دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توییتی نوشت، حزب لیکود تحت رهبری او، با فاصله زیاد جلوتر از سه‌ حزب بزرگ دیگر است.

او مدعی شد: واضح است که مردم اسرائیل راستگرا هستند و یک دولت قوی راستگرا می‌خواهند که اقتصاد و امنیت را تامین کند.»  نتانیاهو همچنین وعده داد که این رویه را ادامه خواهد داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از حامیانش تشکر کرد و گفت: «از شما متشکرم. شما یک پیروزی بزرگ را به لیکود و جناح راست تحت رهبری من تقدیم کردید.»

نتانیاهو در حالی اعلام پیروزی کرده که رسانه‌ها می‌گویند نتایج قطعی مشخص نیست و بنا به نتایج آرای نظر سنجی، هنوز معلوم نیست که نتانیاهو بتواند برای هفتمین بار در سه دهه عمر سیاسی خود دولت ائتلافی تشکیل دهد.

از سوی دیگر نفتالی بنت، رقیب نتانیاهو و رهبر حزب "یامینا" گفت که او از نتانیاهو تماس تلفنی دریافت کرده و به او گفته است "ما منتظر نتایج نهایی خواهیم بود".

طبق نتایج غیر رسمی که بر اساس نظرسنجی های پای صندوق صورت گرفته در انتخابات روز سه‌شنبه حزب لیکود به ریاست «بنیامین نتانیاهو»، بین ۳۱ تا ۳۳ کرسی، " امید جدید" به ریاست «گدعون ساعر» ۶ کرسی، ائتلاف آبی‌وسفید به ریاست «بنی گانتس» ۷ الی ۸ کرسی، یامینا به ریاست «نفتالی بنت» ۷ الی ۸ کرسی، اسرائیل بیتنا به ریاست «آویگدور لیبرمن» ۷ کرسی، یش عتید به ریاست «یائیر لاپید» ۱۸ کرسی، مرتس ۶ کرسی و حزب کارگر ۷ کرسی و لیست مشترک اعراب به ریاست «أیمن عوده» ۸ الی ۹ کرسی را کسب کرده اند.

کمیته نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری گفت ممکن است نتایج نهایی را روز جمعه اعلام کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

بنا به روایت ایسنا، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901941

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست