Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:22:29 GMT

بیش از ۱۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد کرمانشاه شده است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۰۵۸۰

بیش از ۱۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد کرمانشاه شده است

دکتر ابراهیم شکیبا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در آخرین مرحله چهار هزار و ۹۰۰ دُز واکسن وارد شد که قرار است بخشی از آن به کادر درمان و بخشی هم به پاکبانان، سالمندان و جانبازان تزریق شود.

وی با بیان اینکه محموله اخیر وارد شده ساخت کشورهای هند و چین است، گفت: تاکنون در مجموع بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن کرونا وارد استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شکیبا ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده واکسن کرونا در استان تا پایان امسال به همه افراد واجد شرایط نظیر پرسنل و کادر درمان، سالمندان، افراد در معرض آسیب و سایر اقشار تزریق می شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با ابراز نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت: متاسفانه هم آمار بیماران مثبت سرپایی و هم تعداد بیماران بستری شده در روزهای اخیر نسبت به هفته های گذشته رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کاهش رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک  توسط مردم باعث شده تا آمار شهرهای با وضعیت زرد استان به ۹ شهرستان برسد که آخرین انها گیلانغرب بوده است.

دکتر شکیبا همچنین از افزایش آمار مبتلایان به کرونای جهش یافته موسوم به کرونا انگیسی در استان خبر داد و تداوم این شرایط را برای هفته های آتی بسیار خطرناک توصیف کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: استفاده از ماسک متاسفانه در میان شهروندان کاهش یافته و به نظر می رسد برخی افراد دیگر حساسیتی نسبت به این ویروس و خطراتی که در کمین آنها و دیگر افراد است ندارند.

وی در پایان از شهروندان خواست برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، همچنان با جدیت نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی اهتمام به خرج داده و از حضور در اجتماعات و دیدو بازدیدهای نوروزی خودداری کنند. 

۱۷۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون ۱۷۰ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به سه‌شنبه هفته قبل ۲۷ نفر افزایش یافته است.

«مهدی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته ۵۲ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۵۴ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.  

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در ۲۴ساعت گذشته ۱۹ مورد بیمار مثبت بستری و ۷۴ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از فوت در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان ثبت نشده و تعداد جانباختگان همان هزار و ۵۰۴ نفر روز گذشته است.

برچسب‌ها کرونا کرمانشاه واکسن کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کرمانشاه واکسن کرونا کرونا کرمانشاه واکسن کرونا اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند