Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:44:37 GMT

غربالگری کرونایی گردشگران در بدو ورود به اماکن تفریحی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۲۶۰

غربالگری کرونایی گردشگران در بدو ورود به اماکن تفریحی

ایسنا/البرز مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از تهیه‌ و توزیع اقلام بهداشتی در میان گردشگران و مسافران نوروزی البرز خبر داد.

فریدون محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جمعی از رؤسا و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر با همراهی کارکنان معاونت بهداشت اقدام به عرضه اقلام بهداشتی در میان گردشگران و مسافران نوروزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: بر ‌این ‌اساس تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده ‌در اماکن گردشگری و اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی اجرایی شد.

محمدی افزود: ارزیابی و اطمینان از سلامت گردشگران و بازدیدکنندگان در بدو ورود به محوطه‌ها و مجموعه‌های گردشگری و طبیعت‌گردی ‌با دستگاه تب‌سنج از دیگر اقدامات انجام شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر البرز گفت: لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام‌شده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا و نظارت مستمر بر واحدهای گردشگری و اقامتی در دستور کار این ستاد قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فریدون محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد

 فریبا ولیپور عالم در جلسه جوانی جمعیت لرستان بیان کرد: در شناسنامه مادرانی که فرزند سوم آنها پس از قانون جمعیت متولد شده، شناسه‌ای تعریف می‌شود که با مراجعه به هر یک از مراکز تفریحی مربوط شهرداری و میراث فرهنگی از تخفیف برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: شناسه‌دار شدن مادران دارای سه فرزند از جمله مواردی است که در سال جدید روند مطلوبی به خود گرفته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به بیمه رایگان بازنشستگی زنان روستایی ادامه داد: هزینه‌های درمان ناباروری به شکل مطلوبی رو به کاهش است و خانواده‌هایی که دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال و یا چهار فرزند زیر ۲۰ سال هستند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ و ۷۵ درصدی انشعابات آب و برق و گاز استفاده کنند.

ولی پور عالم با اشاره به افزایش سطح تسهیلات فرزندآوری عنوان کرد: پرداخت سریع‌تر این تسهیلات به متقاضیان طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امکان جذب در آزمون‌های استخدامی از دیگر شرایطی است که دولت برای افراد متاهل و دارای فرزند در حال فراهم‌سازی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد