Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:23:38 GMT

کشف مواد مخدر این بار در بار خرما

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۲۸۱

کشف مواد مخدر این بار در بار خرما

سرهنگ عباسی جانشین انتظامی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران ایست و بازرسی دیهوک شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیونت خاور حامل بار خرما که در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مأموران در بازرسی تکمیلی از کامیونت خاور ۹۲ کیلوگرم تریاک و سایر مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای داخل بار خرما جاساز شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید

محموله تریاک در بار هندوانه به مقصد نرسید

سرهنگ عباسی بیان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان طبس با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر قاچاقچیان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی