Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@02:20:47 GMT

استقلال در چه دقایقی گل های بیشتری زده است؟

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۵۷۶

استقلال، خطرناک در شروع نیمه دوم.

استقلال در لیگ بیستم تاکنون 22 گل زده است و پس از سپاهانی که 34 بار دروازه رقبا را باز کرده است و پرسپولیس که 24 گل زده، سومین خط حمله را دارد.

به گزارش طرفداری؛ اما این سوال مطرح می شود که استقلال در چه زمان هایی گل های زده بیشتری داشته است. در این پست قصد داریم به این سوال جواب بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره زمانی تعداد گل زده تیم های رقیب و دقایق گل زده ابتدای بازی تا دقیقه 15 4 پدیده (12) - پرسپولیس (2) - گل گهر (8 و 14) از دقیقه 15 تا دقیقه 30 1 ماشین سازی (19) از دقیقه 30 تا دقیقه 45 4 پدیده (45) - آلومینیوم (38) - تراکتور (38) - ماشین سازی (42) وقت های اضافه نیمه اول     از دقیقه 45 تا دقیقه 60 5 مس (58) - ماشین سازی (57) - نفت آبادان (50) - تراکتور (60) - مس (52) از دقیقه 60 تا دقیقه 75 4 مس (66) - فولاد (63) - تراکتور (65) - نفت مسجد سلیمان (70) از دقیقه 75 تا دقیقه 90 3 آلومینیوم (73) - نساجی (86) - فولاد (82) وقت های اضافه نیمه دوم 1 پرسپولیس (93)

همانطور که مشخص است، استقلال در میانه نیمه اول و همچنین دقایق آخر بازی عملکرد خوبی نداشته است. یعنی زمان هایی که استقلال با تمام قوا حمله کرده است تا گلزنی کند یعنی بازی هایی که مساوی بوده است یا از حریف خود عقب بوده، اکثرا موفق نبوده است مگر بازی با پرسپولیس. برعکس در ابتدای هر دو نیمه استقلال به شدت تیم خطرناکی است. خصوصا 25 دقیقه اول نیمه دوم استقلال تیم به شدت خوبی نشان داده است. آن ها در این 25 دقیقه 9 گل زده اند. یعنی اگر تیمی بتواند مقابل استقلال در این دقایق مقاومت کند، می تواند درصد خوبی برابر استقلال دروازه اش را بسته نگه دارد.

اخبار داغ 

کنایه مجری تلویزیونی به فرهاد مجیدی / ویدیو برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) چزاره پراندلی از دنیای سرمربیگری خداحافظی کرد / وضعیت روحی سرمربی سابق آتزوری چندان جالب نیست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تا دقیقه گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!

مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم می‌دوید!
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!