Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک سال نو اظهار کرد: خدا را شاکرم که در روزهای نخستین امسال توفیق حضور در گلزار شهدای کرمان را پیدا کردم.

سردار اشتری گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «مکتب حاج قاسم سلیمانی» الگوی بسیار مناسبی برای جوانان است و می‌تواند راه و روشی نوین را برای نسل آینده ترسیم کند که به خیر و مصلحت کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات شایان شهید سلیمانی در حوزه امنیت ادامه داد: نیروی انتظامی هم در این خصوص بنا به وظیفه ذاتی که دارد، تمام تلاشش را برای ارتقا امنیت به کار گرفته است و امیدواریم در راستای مکتب حاج قاسم در این زمینه گام‌های مؤثر و خوبی را برداریم.

سردار اشتری خدمات نیروی انتظامی در مرزها، شهرها و روستاها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: نیروی انتظامی شهدای فراوانی برای امنیت کشور تقدیم است.

فرمانده نیروی انتظامی، خدمت به مردم را راه شهید سلیمانی دانست و افزود: ما نیز ادامه دهنده این راه خواهیم بود و ان شاء الله بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و سربازی جان برکف برای ولایت باشیم و در مسیر ایجاد امنیت، ثبات و پایداری جمهوری اسلامی قدم برداریم.

کد خبر 5175134

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سردار حسین اشتری فرماندهی انتظامی کرمان نیروی انتظامی انتشارات مکتب حاج قاسم ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گرگان گردشگری عکس استانها ایلام اردبیل نیروی انتظامی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز