Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می‌رود رانندگان همیشه و در همه حال رعایت قوانین و مقررات رانندگی را مدنظر قرار دهند تا شاهد کمترین حوادث باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان در همه محورها با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی کنند، در محل‌های ممنوع سبقت نگیرند، حین رانندگی توجه آنها به جلو باشد و با تمرکز و هوشیاری رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازمند مشارکت جمعی هستیم

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان اینکه رانندگان نباید هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی کنند، افزود: کسانی که با موتورسیکلت تردد می‌کنند حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم با مشارکت جمعی و مسئولیت پذیری اجتماعی در رابطه با مراعات ضوابط تعیین شده، امنیت، ایمنی، سلامت و نشاط بهاری ارمغان سال نو برای همگان باشد.

کشکولی اضافه کرد: با توجه شرایط کرونایی حاکم بر کشور شعار ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت انتخاب شده است.

وضعیت ۴ شهرستان نارنجی است

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر وضعیت شهرهای بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان نارنجی است افزود: توصیه و تاکید پلیس راهور به شهروندان و هم استانی‌های عزیز پرهیز از سفرهای غیر ضرور در ایام نوروز است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان خبر داد و گفت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای نارنجی ممنوع است.

جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی

وی تاکید کرد: برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده برای تردد در شهرهای نارنجی بی توجهی کنند، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه لحاظ خواهد شد.

کشکولی اظهار داشت: تردد شبانه در همه شهرهای استان از ساعت ۲۱ تا ساعت سه بامداد ممنوع است و افراد متمرد از طریق دوربین‌ها و همکاران پلیس مبلغ ۲۰۰ جریمه خواهند شد.

کد خبر 5175217

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نوروز پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گرگان گردشگری عکس استانها اردبیل ایلام استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : ۲۰ هزار دوربین روی لباس ماموران نصب شده است (فیلم)

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس (فیلم)
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403