Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز  

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، ارتقای کیفیت خدمات رسانی، جلوگیری از توقف عملیات کشتی ها و خروج سریع کالاها را مهمترین اقدام صورت گرفته در مجتمع بندری امام خمینی (ره) در سال ۹۹ عنوان کرد .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عادل دریس با بیان اهم اقدامات بندری و دریایی خوزستان در سال ۹۹، اظهار داشت: ارائه خدمات و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مشتریان در حوزه کالای کانتینری مدنظر قرار گرفت و پیگیری مدل سرمایه گذاری و بررسی امکان سرمایه گذاری بلندمدت اپراتور در قالب قرارداد بهره برداری–سرمایه گذاری در پایانه کانتینری، از جمله اقدامات مهم صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات لازم به منظور جلوگیری از توقف عملیات کشتی ها و خروج کالا از مجتمع بندری امام خمینی (ره)، عنوان کرد: مدیریت مکانیزه حمل و نقل ریلی و مدیریت الکترونیکی حمل و نقل درون بندری از دیگر اقدامات شاخصی بود که در طول سال ۹۹ مدنظر قرار گرفت.

ارایه خدمات دریایی ایمن و عاری از سانحه

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان به اهمیت مقوله منابع انسانی شاغل در بخش عملیاتی تخلیه و بارگیری، اشاره کرد و گفت: انجام عملیات راهنمایی، پهلودهی و جداسازی ۵۰۸ فروند شناور حامل کالای خطرناک در شرایط ایمن و بدون سانحه دریایی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی افزود: خدمات دریایی ایمن و عاری از سانحه گویای تلاش بی وقفه و کیفیت مطلوب خدمات رسانی دریایی در بندر امام(ره) است و عملیات امدادرسانی به شهر در آبگرفتگی آذرماه سال ۹۹ را می توان مصداق بارز حرکت در مسیر مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی تلقی کرد.

عملیات جایگزینی تعداد ۲۵ فروند بویه فلزی

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان به عملیات جایگزینی تعداد ۲۵ فروند بویه فلزی با بویه‌های پلی اتیلن ساخت صنایع داخلی، شناسایی علل آسیب الکتریکی چراغ‌های دریایی و نصب مدار تثبیت جریان، اشاره و خاطرنشان کرد: بازرسی از تمامی شناورهای صیادی فعال و نظارت مستمر روزانه جهت جلوگیری از بروز سوانح شناورهای سنتی از دیگر اقدامات مهم در بنادر خوزستان در سال گذشته بود.

دریس با اشاره به اقدامات برجسته در حوزه مهندسی و عمران بنادر خوزستان، بیان کرد: مجموع اعتبارکل پروژه های سرمایه ای عمرانی بخش دولتی در سال ۹۹ به میزان ۱۶ هزار میلیارد ریال بود و مجموع مبلغ سرمایه ‌گذاری پروژه‌های عمرانی با مشارکت بخش خصوصی به ۲۷,۶ میلیارد ریال رسید.

شروع عملیات اجرایی پروژه های لایروبی کانال دسترسی خورموسی

وی به شروع عملیات اجرایی پروژه های لایروبی کانال دسترسی خورموسی، تعمیرات اساسی و افزایش ظرفیت اسکله های ۱۱ و ۱۲ بندر امام خمینی(ره) ث، تعمیرات اساسی بیکن های خورموسی و گاز رسانی به مجتمع بندری امام خمینی(ره)، اجرای سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم تهویه پست‌های برق و مراکز مخابرات به این مجتمع بندری با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال به عنوان دیگر پروژه های مهم مدنظر در سال گذشته اشاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر امام خمینی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان پایانه کانتینری شهید رجایی سازمان بنادر و دریانوردى بنادر و دریانوردی مجتمع بندری امام خمینی حمل و نقل سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز جمعه تأکید کرد که صنعا تحولات مربوط به حملات اسرائیل و آمریکا به غزه و آماده شدن آنان برای عملیات نظامی در منطقه رفح را پیگیری می‌کند
وی با بیان اینکه یمن چهارمین مرحله از عملیات‌های خود را که در راستای حمایت از ملت فلسطین است، آغاز می‌کند، گفت: ما آغاز مرحله حمله به همه کشتی‌هایی را اعلام می‌کنیم که ناقض تصمیم [یمن]برای ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی است که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند.
سریع با اشاره به اینکه دامنه حملات یمن از دریای مدیترانه تا هر نقطه‌ای خواهد بود که دست این کشور به این کشتی‌ها برسد، خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل عملیات نظامی را در رفح آغاز کند، تمامی کشتی‌های متعلق به شرکت‌هایی را مجازات خواهیم کرد که وارد بنادر فلسطین اشغالی می‌شوند.
سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد: «به هیچ یک از کشتی‌هایی که با بنادر اسرائیل در ارتباط باشند، اجازه نخواهیم داد از منطقه عملیاتی ما عبور کنند؛ صرف نظر اینکه مقصد این کشتی‌ها کجا باشد».
یحیی سریع در پایان به اسرائیل هشدار داد: «برای آماده شدن و فراهم کردن مقدمات مربوط تنش گسترده‌تر و قدرتمندتر تردید نخواهیم کرد تا اینکه حمله به غزه متوقف شود و محاصره ملت فلسطین هم در هم بشکند».
«سید عبدالملک الحوثی» رهبر انقلاب یمن به تازگی به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.
سید عبدالملک الحوثی تأکید کرد: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».
او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.
الحوثی در پایان تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد