Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای استان اصفهان به جز منطقه کاشان در زمینه شیوع کرونا از چهارم فروردین اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴ شهرستان استان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های اردستان، اصفهان، تیران، خمینی شهر، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، نائین، نطنز و نجف آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه چهار شهرستان برخوار، بویین میاندشت، چادگان و خور و بیابانک در وضعیت آبی کرونا قرار دارند، ادامه داد: دو شهرستان خوانسار و گلپایگان نیز به دلیل افزایش تردد در این شهرستان‌ها در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار گرفتند.

مبارکه و لنجان در وضعیت نارنجی کرونا

وی با بیان اینکه دو شهرستان مبارکه و لنجان نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند، اضافه کرد: این امر به دلیل مراودات زیاد این دو شهرستان با استان خوزستان بوده است.

نجیمی با تاکید بر اینکه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی از شهرهای خوانسار و گلپایگان ممنوع است، ادامه داد: احتمال افزایش تعداد شهرستان‌های نارنجی و قرمز در روزهای آینده وجود دارد چرا که تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها روز به روز در حال افزایش است.

همه بیمارستان‌ها وظیفه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را دارند

وی با تاکید بر اینکه همه بیمارستان‌های استان اصفهان وظیفه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را دارند، گفت: دو بیمارستان عیسی ابن مریم و خورشید نیز ویژه این بیماران در حال ارائه خدمات هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کاهش محسوس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصفهان اشاره کرد و گفت: در این زمینه از شهروندان در خواست داریم برای کمک به کادر درمان و حفظ سلامتی خود نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود فروردین سختی را در زمینه شیوع کرونا پیش رو خواهیم داشت.

کد خبر 5175238

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت زرد وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا آرش نجیمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شیوع کرونا ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا نوروز خطبه های نماز جمعه بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گرگان گردشگری عکس استانها اردبیل ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به طرح تبدیل محور‌های دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: با توجه به شدت حوادث رانندگی در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل آنها به محور‌های یک‌طرفه در اولویت قرار دارد.
مرتضی فولادی همچنین با اشاره به دو طرفه بودن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد نیز گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد قرار دارد که در قالب دو قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.
مرتضی فولادی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول طرح سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن