Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی والیبال لیست ۱۰۰ بازیکن با نفوذ و الهام بخش والیبال را تکمیل کرده است که در آن دو ملی پوش ایران حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فدراسیون جهانی ۱۰۰ بازیکن جهان را معرفی کرده است که از آنان به عنوان الهام بخش‌ترین و با نفوذترین بازیکنان جهان نام برده است.

این ۱۰۰ بازیکن به عنوان ستاره‌های والیبال دنیا شناخته شده و شامل بازیکنان والیبال ساحلی و سالنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی معتقد است که این بازیکنان قادر خواهند بود که تماشاگران زیادی را به این رشته جذب کنند و نمی‌توان تاثیر آنان را بر پیشرفت این رشته نادیده گرفت.  

طی چند ماه گذشته هواداران از سرتاسر  دنیا این فرصت را داشتند تا بهترین‌های چند دهه گذشته والیبال را معرفی کنند.

در این بین نام دو ملی پوش ایران دیده می‌شود. سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران و سید محمد موسوی دو ملی پوشی هستند که از آنان به عنوان الهام بخش‌ترین و با نفوذترین بازیکنان جهان یاد می‌شود.  

 سعید معروف؛ منحصر به فرد

فدراسیون جهانی والیبال از سعید معروف به عنوان بازیکنی یاد کرده که باعث شده والیبال ایران در دوران طلایی قرار گیرد. همچنین آورده شده که سعید معروف در دنیا مانند شخص دیگری نیست و منحصر به فرد است. از او در فدراسیون جهانی به عنوان بازیکنی یادی شده که تیم ملی ایران را به یکی از بهترین تیم‌های جهان تبدیل کرده است.

سید محمد موسوی؛ برترین دفاع جهان

سید محمد موسوی دیگر ملی پوش ایران که سهم زیادی در پیشرفت تیم ملی داشته است در لیست ۱۰۰ بازیکن تاثیرگذار والیبال قرار گرفته است. فدراسیون جهانی از این بازیکن به عنوان دفاع مستحکم یاد کرده و او را برترین دفاع میانی جهان می‌داند.  

فدراسیون جهانی از این ملی پوش بارها یاد کرده و از قول این ملی پوش نوشته است که بینش، درک، سرعت، زمان، موقعیت و شهود عناصر اصلی دفاع خوب هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی سید محمد موسوی ۱۰۰ بازیکن سعید معروف ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد

با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شدند.

مسئولان فدراسیون والیبال در این سفر یک روزه از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند. سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با مهران فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد