Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می داند.

محمد نصرتی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس می گوید.

به گزارش طرفداری، محمد نصرتی درباره وضعیت دفاعی پرسپولیس گفت:

سید جلال فوق العاده بود و نشان داد سن یک عدد است. کنعانی زادگان هم از بهترین مدافعان لیگ است با این که می گفتند چون دو بار رباط پاره کرده دیگر بدرد نمی خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره شجاع هم در پرسپولیس فوق‌العاده بود و گل های خیلی حساسی زد اما به هر حال جدا شد.

پیشکسوت سرخپوشان درباره عملکرد پرسپولیس و شانس قهرمانی آن گفت:

با توجه به محرومیت ها و مصدومیت ها، پرسپولیس در نیم فصل اول فوق‌العاده بود. با احترام به بقیه تیم ها، پرسپولیس شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارد و شانس اول هستند. چند یار خوب هم گرفته اند و محرومیت ال کثیر تمام می شود.

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا در فوتبال ایران عدالت وجود دارد یا نه، گفت:

فوتبال باشگاهی ایران عدالت ندارد. یک تیم هایی هزینه های خیلی زیادی می کنند و در مقابل‌شان تیم هایی هستند که هزینه ای ندارند. فدراسیون فوتبال باید یک فکری بکند. تیم هایی مثل نفت مسجد سلیمان فقط برای نیافتادن بازی می کنند. باید مشخص کنند این تیم ها که جایگاه خوبی در بالای جدول ندارند حتی در رتبه های  متوسط برای‌شان پاداش در نظر بگیرند.

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد نصرتی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، امشب پی اس جی از ساعت 22.30 به وقت تهران در زمین خود میزبان لوآور است و این شانس را دارد تا قهرمانی خود را قطعی کند. پی اس جی بعد از برتری 4-1 برابر لوریان می توانست قهرمان شود ولی موناکو با پیروزی خود اجازه نداد. پاریس ولی امشب اگر ببرد تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.

این اولین قهرمانی لیگ فرانسه لوئیس انریکه و آخرین قهرمانی لیگ امباپه است. از سال 2011 و با ورود قطری ها، پی اس جی توانسته 10 بار قهرمان شود و تنها مون پلیه در 2012، موناکو در 2017 و لیل در 2021 قهرمانی را از پی اس جی گرفته اند.

امباپه با پاریس 6 قهرمانی لیگ کسب کرده و یک بار نیز با موناکو این عنوان را کسب کرده است. او در فوریه گذشته به باشگاهش اطلاع داد که در پایان فصل خواهد رفت و به این ترتیب امشب احتمالا آخرین قهرمانی لیگ فرانسه را جشن خواهد گرفت.

هنوز مشخص نیست او امشب از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر چون در لیگ، انریکه به او در ماه های اخیر چندان زیاد میدان نداده است. امباپه با دبل برابر لوریان تعداد گل هایش را به 46 رساند و با 26 گل در لیگ فرانسه اولین بازیکنی است که در 4 فصل متوالی بیش از 25 گل به ثمر می رساند.

پی اس جی همچنان شانس فتح لیگ قهرمانان و جام حذفی را نیز دارد تا امباپه بتواند با 4 گانه (پاریس قبلا قهرمان سوپرجام شده) از پاریس وداع کند.

دیگر خبرها

  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!