Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: متاسفانه اهتمام جدی برای اعمال محدودیت ها در راستای مقابله با کرونا وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جلسه فوق العاده طرح شهیدقاسم سلیمانی و ستاد کرونا شهرستان دهلران و در جریان بازدید میدانی از ایست و بازرسی سپتون (محل کنترل ورودی و خروجی مسافران) در شهرستان دهلران گفت:متاسفانه اهتمام جدی برای اعمال محدودیت ها در راستای مقابله با کرونا وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد:کم کاری هایی از طرف برخی مسئولان صورت می گیرد که اگر به طور جدی وارد عمل نشوند ، شاهد قرمز شدن شهرهای مرزی خواهیم بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود:ضرورت دارد تا مردم استان از سفر به مناطق آلوده خودداری کنند.   وی ادامه داد:بسیج، تمام ظرفیت های خود را برای کمک به ناجا در کنترل مبادی ورودی و خروجی به کار می گیرد.    شاکرمی تصریح کرد:رسانه ها اطلاع رسانی و توصیه های لازم را در ایام تعطیلات نوروز همچون اوایل کرونا که تمام قد به صحنه آمدند، داشته باشند.   وی در پایان بیان داشت:دولت در پایان سال فعالیت خود باید تمام تلاش خود را برای مقابله باویروس کرونا در ایام نوروز بکار گیرد و محکم پای کار باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال

ایسنا/ایلام پیکر پاک شهید والامقام «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس ۴۱ سال تفحص شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: پیکر پاک و مطهر شهید والامقام «محمدشفیع فیضی‌زاده»  از شهدای  ایلام بعد از ۴۱ سال غربت و دوری تفحص شد.
سردار جمال شاکرمی با اعلام این خبر امروز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در منزل شهید فیضی‌زاده گفت: شهید محمد شفیع فیضی زاده فرزند جاسم  در سال ۱۳۲۷در روستای چشمه پهن بخش کارزان شهرستان سیروان متولد شد.

وی افزود: این شهید عزیز با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

خبر تفحص پیکر پاک این شهید توسط فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان به اطلاع خانواده شهید رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است