Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان نوروزی منش روز چهارشنبه در حاشیه نشست مقابله با کرونا ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایذه نگران کننده است،افزود: روند صعودی مبتلایان به کرونا در زیاد است و ایذه وارد وضعیت قرمز شده ‌است.

وی گفت: به منظور کنترل شیوع و قطع زنجیره انتقال کرونا مقرر شده‌است که از این پس تحویل جنازه به خانواده متوفیان از ساعت ۲۰ تا هفت صبح انجام گیرد و حق برگزاری هیچ آیینی نیز به خانواده‌ها داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیمی متشکل از بخشداری‌ها، نیروی انتظامی ، سازمان تبلیغات اسلامی و چند ارگان دیگر روی این مورد نظارت خواهند کرد، و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار

رییس مرکز بهداشت ایذه ادامه داد: با توجه به ورود ایذه به وضعیت قرمز کرونا،فعالیت گروه‌های شغلی ۲ و سه و چهار از روز جمعه ۶ فروردین ممنوع خواهد بود، و اداره صمت با همکاری نیروی انتظامی، اتاق اصناف و مرکز بهداشت مسوول پیگیری و اجرای این مصوبه خواهند بود.

وی با بیان اینکه چراغ تمام پارک‌ها و بوستان‌های ایذه در شب خاموش خواهد بود افزود: جاده ورودی به اشکفت سلمان نیز توسط شهرداری مسدود خواهد شد تا تردد به این مکان گردشگری کاهش پیدا کند، ضمن اینکه تا اطلاع ثانوی منطقه گردشگری زراس دهدز و پاپیلا سوسن نیز به روی گردشگران بسته خواهد بود.

نوروزی منش گفت: در هفته گذشته سه هزار و ۳۰۰ تست کرونا از شهروندان در ایذه گرفته شد که تعدادی از آنها مثبت بود.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شهرستان ایذه در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ایذه پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ایذه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ایذه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت