Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام ابراهیم شکوری به هواداران استقلال چیست؟ سرانجام رقابت پرسپولیس، استقلال و سپاهان در لیگ برتر چه می شود؟ معاون باشگاه پرسپولیس استقلال را رقیب سخت تری می داند یا سپاهان؟ وضعیت پرونده های شکایت و بدهی های مالی پرسپولیس چگونه است و باشگاه چه برنامه ای برای رسیدگی به آن ها دارد؟ کسر امتیاز از پرسپولیس در صورت بسته نشدن پرونده ها صحت دارد؟ هواداران پرسپولیس چطور می توانند به باشگاه کمک کنند؟ ابراهیم شکوری بعد از رای نیاوردن علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال، چه حسی داشت؟

با قسمت دوم گفتگو با ابراهیم شکوری در برنامه ملاقات با چهره ها همراه شما مخاطبان رسانه طرفداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شکوری در این بخش از کورس قهرمانی و رقابت پرسپولیس، استقلال و سپاهان می گوید. همچنین از او پرسیدیم آیا پیامی برای هواداران استقلال دارد؟ بدهی های باشگاه و شکایت های پیاپی از پرسپولیس، بخش دیگری از صحبت های سامان خدائی و ابراهیم شکوری بود. معاون پرسپولیس درباره پرونده ها و برنامه باشگاه برای رسیدگی به این شکایت ها توضیح داد. همچنین ابراهیم شکوری گفت که چطور باشگاه برنامه دارد با دریافتی مالی از هواداران در ازای ارائه خدمات قصد دارد درآمدزایی جدیدی ایجاد کند. انتخابات فدراسیون فوتبال و رای نیاوردن علی کریمی و ابراهیم شکوری، پایان بخش قسمت دوم این گفتگو بود.

بخش دوم گفتگوی سامان خدائی با ابراهیم شکوری را می بینید و می خوانید:

اگر بخواهیم یک پیام مسقیم به هواداران استقلال بدهید، چه حرفی دارید؟

نه ما همواره به هوادران استقلال و همه رقبا احترام گذاشتیم و می‌گذاریم. به عنوان یک رقیب خوب و سنتی از آن‌ها یاد می کنیم. دوست داریم عدالت در زمین مسابقات برقرار باشد و فکر می کنیم که در چندسال گذشته هم این موضوع مشخص است. این را فوتبالی ها خوب می دانند که فوتبال داخل زمین است و آن 22 نفر نتیجه بازی را رقم می زنند. به خصوص در مسابقات لیگی که 30 هفته استمرار دارد زیاد از بیرون زمین نمی شود روی آن تاثیرگذار بود و اگر تیمی خوب باشد می تواند در ماراتن 30 هفته‌ای به شایستگی خودش برسد. 

رقابت پرسپولیس و سپاهان در روزهای پایانی سال جذاب شد. برای این رقابت که احتمال دارد استقلال هم به آن اضافه شود، چه پایانی را پیش بینی می کنید؟

من فکر می کنم که با توجه به نقل و انتقالات نیم فصل‌مان یک تیم کاملی داریم. امیدواریم که مسابقات امسال جذاب تر از گذشته باشد. با توجه به این که مردم عزیز ما مجبور هستند که مقاطعی را در خانه بمانند، قطعاً فوتبال می تواند کمک کننده باشد که جامع‌مان پویاتر بشود. ما سعی می کنیم بهترین پشتیبانی و امکانات را در اختیار تیم‌مان قرار دهیم که مثل گذشته در کورس قهرمانی قرار داشته باشند.

نظر شخصی شما را بخواهیم بدانیم. استقلال رقیب سخت‌تری است یا سپاهان؟

با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها قائلم من فکر می کنم که امسال سپاهان تیم بسیار پرمهره و خوبی است. من این را پیش بینی کرده بودم و در گروه مدیران پرسپولیس هم گفته بودم. با توجه به بودجه‌ای دارند می توانند رقیب سرسختی باشند. ولی استقلال هم جز مدعیان است قطعاً. جا دارد خواهشی کنیم از مسئولین، نه فقط برای پرسپولیس و برای استقلال هم، که به این دو تیم به عنوان تیم دولتی نگاه نکنند. همه تیم‌ها از بودجه دولتی استفاده می ‌کنند به غیر از این دو تا تیم. ما 4 باشگاه خصوصی داریم و همه تیم‌ها به جز این 4 تا از بودجه دولتی که بسیار خوب است، استفاده می کنند. این دو باشگاه با توجه به این که منتسب هستند به دولت، هیچ بودجه ای را دریافت نمی کنند. می خواهم که واقعاً کمک کنند. پرسپولیس و استقلال با هم 60 تا 70 میلیون هوادار را پشتیبانی می کنند. باید به یک چشم عادلانه‌تری به آن نگاه شود. حالا باشگاه‌ ما شرایط خاص خودش را دارد و توانسته در این چند سال گذشته پرچم‌دار فوتبال ایران در آسیا باشد واقعاً حداقل بودجه را باید برایش در نظر بگیرند مثل تیم‌های صنعتی و فولادی که غیرمستقیم از بودجه دولتی استفاده می کنند.

آقای شکوری خب از مشکلات عجیب پرسپولیس گفتید. با هزار زحمت پرونده برانکو بسته شد و پرسپولیسی‌ها تا آمدند نفس راحت بکشند، پرونده کالدرون از راه رسید. 

بله ما پرونده برانکو را سال گذشته پشت سر گذاشتیم و بعد آن، پرونده اینیگو و بودیمیر بوده‌اند. پرونده اوساگونا هم است. پرونده بزرگی که داریم مربوط به کالدرون است که فکر می کنم سال آینده ما یک چالش بسیار بزرگ در رابطه با پرونده کالدرون داریم. زمانی که آقای سمیعی به باشگاه آمدند یکی از شعارهای‌شان مبارزه با فساد بود. همانطوری که در کنفرانس خبری هم گفتند، در پرسپولیس قاچاق کالا یا ارز صورت نمی‌گیرد. ولی همین بحث‌های قراردادی که وجود دارد و اگر بتوانیم آن را سر و سامان بدهیم، حرفه‌ای عمل کنیم و صلاح باشگاه را لحاظ کنیم، یک گام بزرگ برداشته‌ایم. واقعاً مردم و هواداران ما باید بیایند کمک کنند. چون بدون کمک آن‌ها نمی‌شود کاری کرد. همانطوری که می‌دانید ما تمام توان‌مان را گذاشتیم که تا پرونده بودیمیر را خاتمه بدهیم. ولی همان موقع که پروند‌های خارجی ما بسته شد و پنجره هم باز شد، پرونده‌های داخلی ما فشار زیادی را روی باشگاه آوردند که خداروشکر این‌ها هم حل شدند. 

هواداران پرسپولیس چه کمکی می‌توانند در این زمینه به باشگاه پرسپولیس کنند؟

با توجه به تیم اقتصادی آقای سمیعی، ما داریم تلاش‌هایی می کنیم. ما به هیچ عنوان نمی‌خواهیم که هوادار به صورت مستقیم به حساب باشگاه پول واریز کند. ما صد در صد مخالفیم. هوادار ما در سیستان و بلوچستان و گوشه‌ترین نقطه کشور ما که با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و نمی خواهیم پولی از طریق هواداران به حساب ما واریز شود. ما در حال طراحی خدماتی هستیم که به هواداران ارائه دهیم که اگر استفاده کنند قطعاً می توانند به باشگاه کمک کنند. امیدواریم که این طرح‌ها بتوانند به درآمد زایی باشگاه کمک کنند.

درباره بدهی‌های داخلی چه کاری انجام دادید؟ مثل این که باشگاه پرسپولیس تعهد داده است که اگر پرونده‌ها حل نشوند، امتیاز کسر شود.

طبق لیستی که کمیته تعیین وضعیت در اختیار ما قرار داد ما 24 پرونده داخلی داشتیم که سعی کردیم با 12 تا 14 نفر بازیکنان گذشته خود، تسویه و توافق کنیم که اسناد را به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم. نفراتی بوده‌اند که از گذشته از ما طلب داشته‌اند و ما سعی کردیم با این نفرات تسویه کنیم. ولی جا دارد از فدراسیون فوتبال جدید تشکر کنیم که با همراه بودند و با توضیحاتی که ارائه دادیم، سعی کردند مسیر را هموار کنند. چون باشگاه پرسپولیس به عنوان قهرمان چهار دوره حتی یک ریال هم دریافتی از حق پخش، تبلیغات محیطی نداشته است. این که باشگاه چطور باید سرپا بماند و مطالباتش را بدهد. این جای سوال دارد. امیدواریم که مشکلات حل شود و ما بتوانیم به یک ثباتی برسیم و آن چیزی که حق‌مان است را دریافت کنیم.

اگر موافق باشید چند اتفاق مهم سال 99 را مرور کنیم. اولی انتخابات فدراسیون فوتبال و رای نیاوردن علی کریمی بود. آن روز در مجمع حاضر بودید و خیلی ناراحت شدید که این اتفاق نیافتاد. 

ما بیشتر ناراحت بودیم که خود فوتبالی‌ها به ما رای ندادند. چون می‌دانستیم که اعضای مجمع با توجه به شکلی که دارد و البته تجربه من، می دانستیم که علی آقا رای نمی آورد. خیلی شفاف مشخص بود. ما حداقل 10 کاپیتان و مربی تیم ملی می توانستند رای بدهند. دو داور داشتیم. حداقل می توانستیم 12 رای داشته باشیم. ولی برای ما عجیب بود. بالاخره باشگاه پرسپولیس به من و علی کریمی رای داده بود. هر دوی ما 9 رای آوردیم. یک مقدار این ما را اذیت می کند که همه فوتبالی‌ها به ما رای نداده بودند وگرنه باید 14 رای می‌داشتیم. همانطوری که تلاش کردیم اساسنامه ورزشی‌تر بشود باید تلاش کنیم این اتفاق بیافتد. که رخ نخواهد داد مگر این که ما فوتبالی‌ها سعی کنیم در بحث مدیریتی و بین المللی به جایگاهی برسیم که همه به ما رای بدهند. باید کنار هم باشیم. ولی خداروشکر اتفاق خوبی افتاد این بودکه اساسنامه ما ورزشی‌تر و فوتبالی‌تر شد.

این که علی کریمی نیاورد وصدای تشویق از جایگاه خبرنگاران بیشتر به گوش می رسید. 

نه من فکر می کنم اعضای مجمع هم علی کریمی را تشویق کردند و اگر انتخاباتی با حضور مردم قرار بود برگزار شود مطمئن باشید علی کریمی صد در صد رای می‌آورد. ولی خب شرایط مجمع خاص است. شاید اگر یک مقدار تایم بیشتری می‌داشتیم و مهرداد عزیز و علی انصاریان عزیز کنار ما می ‌بودند می‌شد کارهای بهتری کرد. ولی ما ناامید نیستیم و بیشتر تلاش می کنیم تا اتفاقات خوبی را برای فوتبال‌مان رقم بزنیم.

پایان قسمت دوم

بخش سوم و پایانی این گفتگو، فردا تقدیم مخاطبان رسانه طرفداری می شود...

همچنین قسمت اول را در لینک زیر تماشا کنید:

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود!

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم شکوری باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال فوتبالی ها فکر می کنم پرونده ها علی کریمی کمک کنند تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

کد خبر 847340 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها