Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها مجموع جان باختگان این ویروس به ۳ هزار و ۷۳۸ نفر افزایش پیدا کرد.

آقازاده افزود: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۱۳۲ نفر بوده که از این تعداد، ۳۲ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آمار قربانیان کرونا در سومین روز بهار ثابت ماند رعایت نکات بهداشتی همچنان راه مقابله با کرونا بستری ۷ بیمار جدید در مهاباد/ افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در آذربایجان غربی

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان را ۴۴۷ نفر اعلام و اضافه کرد: از کل ‏بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی، ۳۱۲ نفر ‏مبتلای ‏قطعی و ۲۴۵ نفر مشکوک بودند‎.

آقازاده از مردم خواست در ایام نوروز از دید و بازدید، تجمعات غیر ضروری و مسافرت خودداری کنند و از سالمندان، کودکان، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه‌ای به صورت ویژه مراقبت شود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی قربانیان کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی

فرشته صادقی‌نسب مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مبارزه با عوامل خسارت‌زا در سطح ۲۴۶ هزار هکتار از مزارع غلات استان انجام شده که ۲۶۱ هکتار آن مربوط به بیماری برگی زنگ زردگندم است.

وی افزود: باتوجه به شرایط جوی مناسب برای ایجاد و گسترش بیماری برگی بویژه زنگ زردگندم در مزارع غلات استان، لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری هرچه سریع‌تر اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص کانون‌کوبی و سم‌پاشی مزارع با سموم توصیه شده به کشاورزان انجام دهند.

صادقی‌نسب اضافه کرد: با توجه به نقش بیماری‌ها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری شود.

به گفته وی، عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه‌های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟