Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حاج صفی حالا به عنوان کاپیتان سپاهان در اندیشه فتح لیگ است.

شاید بتوان یکی از مهم ترین نقل و انتقالات نیم فصل را پیوستن حاج صفی به سپاهان بدانیم. بازیکن سابق تراکتور که صد البته از جایگاه بالایی در ترکیب تبریزی ها برخوردار بود تصمیم گرفت به سپاهان پیوندد تا بخت خودش را جدی تر از قبل برای قهرمانی امتحان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری، سپاهان را باید یکی از مدعیان جدی قهرمانی بدانیم. تیمی که در کنار پرسپولیس و استقلال، حالا خط و نشان هایی برای قهرمانی لیگ می کشد. بر عکس فصول گذشته، سپاهان این بار با تفکرات حرفه ای تر پا به میدان رقابت گذاشته است. این موضوع آن ها را به جان سخت ترین گزینه خاتمه قهرمانی های متوالی پرسپولیس مبدل کرده است. آن ها به مانند گذشته درگیر هیاهو نیستند و صد البته از بازیکنان و کادر فنی توانمندی هم برخوردار هستند.

اکنون احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان قصد دارد دوباره برای جام قهرمانی تلاش کند. فصول گذشته او در تراکتور گرچه عملکرد خوبی داشت و حالا هم در تیم ملی جایگاه ثابت خود را دارد، اما با این حال خودتان خوب می دانید جنگیدن برای قهرمانی به هر چیزی می چربد. حاج صفی با سپاهان حالا بیشتر از قبل تلاش می کند و سپاهان هم با کاپیتان خود، فراغ بال بیشتری از گذشته برای طی این مسیر دشوار دارد.

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! هافبک پرسپولیس کنار بازیکن کرونایی استقلال چه می کرد؟ ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس

استوری امید نورافکن در آستانه دیدار پرسپولیس و سپاهان جنجالی شده است

طرفداری | در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، پرسپولیس میزبان سپاهان اصفهان است. در آستانه این بازی سرنوشت ساز، امید نورافکن یک استوری حساسیت زا منتشر کرده است.

در استوری امید نورافکن که تصویر آن را مشاهده می کنید، یک پلنگ در حال شکار تمساح است. امید نورافکن همچنین هشتگ سپاهان را در کنار اموجی پلنگ در این استوری آورده است.

انتشار این استوری در آستانه نبرد حساس سرخ های تهران و طلایی پوشان اصفهان، واکنش های مجازی زیادی را در پی داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان