Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا در سال 99 نه مراسم برترین های لیگ برگزار شد و نه آقای گل استقلالی لیگ کفش طلا دریافت کرد

لیگ نوزدهم فوتبال ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا دستخوش چالش های بسیاری شد. با پایان یافتن لیگ، مراسم برترین های لیگ نیز برگزار نشد. حال به نظر می رسد با بهتر شدن شرایط این مراسم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ابتدا قرار بود مراسم بهترین های لیگ نوزدهم به صورت آنلاین برگزار شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. با برگزار نشدن مراسم، کفش طلای آقای گل لیگ نوزدهم هم به دیاباته اهدا نشد و همین موضوع دلخوری آبی ها را در پی داشته است. به نظر می رسد با بهتر شدن شرایط کرونایی، سازمان لیگ مراسم برترین های لیگ نوزدهم را برگزار و همزمان با معرفی بهترین ها در هر پست، کفش طلای آقای گل لیگ نیز به شیخ دیاباته اهدا کند.

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! هافبک پرسپولیس کنار بازیکن کرونایی استقلال چه می کرد؟ ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مراسم برترین های لیگ لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود