Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:42:22 GMT

بزرگترین گروه جهادی پزشکان کشور در شیروان مستقر شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۷۶۶۴

بزرگترین گروه جهادی پزشکان کشور در شیروان مستقر شد

فرمانده سپاه شیروان گفت: گروه جهادی فائزین، بزرگترین گروه جهادی پزشکان کشور در شهر لوجلی شیروان مستقر شد.

«عباسعلی ریحانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: گروه جهادی فائزین، بزرگترین گروه جهادی پزشکان کشور در شهر لوجلی شیروان مستقر شدند که به ارائه خدمات مردم محروم و نیازمند می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: با پی گیری ها و هماهنگی های سپاه، این گروه جهادی از امروز تا 10 فروردین ماه به مدت 6 روز در مناطق مرزی و محروم بخش سرحد، قوشخانه و لوجلی شیروان ارائه خدمات می دهند.

 

 

ریحانی عنوان کرد: گروه جهادی فائزین متشکل از 45 نفر پزشک متخصص، عمومی، دندان پزشک و پیراپزشک در شهر لوجلی استقرار یافته و به مردم خدمات پزشکی، پیراپزشکی و دندان پزشکی ارائه می دهند که هدف گذاری این گروه برای 12 روستا محروم و مرزی بخش سرحد، قوشخانه و لوجلی است.

 

 

وی تصریح کرد: گروه جهادی فائزین به پنج هزار نفر ویزیت رایگان، دو هزار و 500 خدمات دندانپزشکی و هزار نفر خدمات پیراپزشکی و عینک ارایه می دهد که به صورت رایگان بر اساس نسخه هایی که پزشکان می پیچند خدمات ارائه داده می شود.

 

 

فرمانده سپاه شیروان خاطرنشان کرد: هدف ما در این اردو براساس منویات مقام معظم رهبری ارائه خدمات به مناطق محروم، مرزی و نیازمندان است که در سال های قبل هم چنین خدماتی به مردم روستا ارائه داده شده و استقبال خوبی از آن شده است.

 

 

شهر لوجلی در فاصله 30 کیلومتری شمال غربی شهر شیروان قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان گروه جهادی مناطق محروم گروه جهادی فائزین شهر لوجلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته

ابوالفضل طهماسبی رئیس بسیج سازندگی مستضعفین درنشست خبری نخستین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی در بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور با مشارکت مردمی و گروه های بسیجی ساخته شده است‌.

وی افزود: ۱۲۳۸ روستا را از طریق گروه های جهادی در آبرسانی کرده ایم  و امسال در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی( ع ) اقدامات خوبی را در حوزه نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی انجام دادیم.

او بیان کرد:  از طریق گروه های جهادی  ۱۷۰۰ کیلومتر راه روستایی را احداث کرده ایم که این اقدام از محل سهمیه‌ قیری که اختصاص یافته است ساخته می شود و ما سعی داریم با استفاده  از ظرفیت گروه های جهادی با تمام قوا در بخش های مختلف حضور  داشته باشیم.

طهماسبی افزود: در حوزه آبخیزداری ۸۳۴ پروژه آبخیزداری داشته ایم. همچنین در حوزه بازآفرینی شهری طرح کرامت را  اجرا کرده ایم. در سال ۱۴۰۲،  ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ گروه جهادی اجرا کردیم و در این حوزه هم با همکاری وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده ایم  که این اقدام را اجرا کنیم. ۶۰ هزار  گروه جهادی در کشور  داریم که  ۵۱ هزار گروه جهادی از این تعدا  شناسنامه دار هستند . در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه  تفاهم نامه  هایی با بنیاد مسکن،  سازمان راهداری و بازآفرینی شهری را منعقد خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید