Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلواکی باکس هشتمین برد متوالی خود را برابر بوستون سلتیکس جشن گرفت.

دنیل تایس در ثانیه آخر بازی یک پرتاب سه امتیازی را از دست داد تا بوستون سلتیکس با اختلاف اندک برابر میلواکی باکس شکست بخورد.

طرفداری - صبح امروز در یکی از مسابقات حساس کنفرانس شرق NBA، میلواکی باکس در برابر بوستون سلتیکس قرار گرفت و در نهایت موفق شد به پیروزی خانگی 121-119 دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلواکی در حالی این پیروزی را کسب کرد که در مقطعی از بازی با اختلاف 25 امتیاز از حریف جلو افتاده بود. همچنین در ثانیه آخر بازی، دنیل تایس توسط مارکس اسمارت صاحب توپ شد و این فرصت را داشت که با یک پرتاب سه امتیازی بازی را به نفع تیمش تمام کند اما تایس قدر فرصت را ندانست تا بوستون پنجمین شکست در شش بازی اخیر خود را متحمل شود.

کریس میدلتن با 27 امتیاز و 13 ریباند بهترین بازیکن باکس بود و بابی پورتیس هم که 7 از 10 شوت زد 21 امتیازی شد. بروک لوپز و دانته دیوینچنزو هم هرکدام 17 امتیاز داشتند و یاینس آنته توکومپو بازی را با 13 امتیاز، 8 ریباند و 7 اسیست تمام کرد تا باکس سیزدهمین برد در چهارده مسابقه اخیر خود را تجربه کند. برای بوستون سلتیکس که اکنون با 21 برد و 23 باخت در کنفرانس شزرق هشتم است، جیلن براون 24 امتیاز و 10 ریباند داشت و جیسن تیتم هم 18 امتیازی بود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع میلواکی باکس 35 35 30 21 121 بوستون سلتیکس 30 29 27 33 119 آمار بازی امتیاز، ریباند، اسیست، استیل، بلاک، ترن اوور، دقت شوت، دقت پرتاب سه امتیازی و دقت پرتاب آزاد روند بازی روند برتری امتیازی بین دو تیم بهترین بازیکنان زمین بهترین بازیکنان هر تیم در فاکتورهای مختلف

 

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! هافبک پرسپولیس کنار بازیکن کرونایی استقلال چه می کرد؟ ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوستون سلتیکس میلواکی باکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید