Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا مودریچ با حضور در دیدار مقابل اسلوونی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، یک رکورد تاریخی دیگر به کارنامه اش اضافه کرد.

لوکا مودریچ حالا بیشترین بازی ملی را در تاریخ تیم ملی کرواسی انجام داده است.

به گزارش طرفداری و و به نقل از Goal، لوکا مودریچ 134 بازی ملی انجام داده و به صورت مشترک با داریو سرنا، مدافع تیم شاختار دونتسک بیشترین بازی ملی را برای تیم ملی کرواسی انجام داده اند که این رکورد به زودی می تواند منحصراً در اختیار هافبک رئال مادرید قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه شبی تاریخی برای نایب قهرمان جام جهانی 2018 بود، اما در زمینه تیمی شکست 1-0 کام کروات ها را تلخ کرد. اولین بازی لوکا مودریچ با پیراهن تیم ملی کرواسی به سال 2006 و دیدار مقابل  آرژانتین برمی گردد و در این مدت 16 گل ملی به ثمر رسانده است.

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! هافبک پرسپولیس کنار بازیکن کرونایی استقلال چه می کرد؟ ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوکا مودریچ بازی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله مددخانی ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهر خاکعلی و بخش بشاریات که در محل آستانه متبرکه امام زاده زکریا (ع) در روستای باقرآباد کرد از توابع بخش بشاریات برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های خوب بخش بشاریات، تصریح کرد: بازدید از اکثر روستاهای بخش بشاریات صورت گرفته است و برای حل مشکلات این بخش، بودجه عمرانی آن ۲/۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف عمرانی اقدامات مختلفی از جمله اجرای طرح هادی، جدول‌گذاری، اصلاح شبکه آبرسانی شرب و کشاورزی، روکش و آسفالت راه‌های روستایی اجرایی شده است که نسبت به دولت گذشته شاهد رشد سه برابری هستیم.

فرماندار شهرستان آبیک اظهار کرد: امروز حوزه مطالبات در روستاها تغییر کرده است و نیازمند تعریف طرح‌های جدید و تغییر کاربری برخی فضاهای فیزیکی هستیم، در واقع نباید هیچ تخریبی در روستاها صورت بگیرد و فضاهای فیزیکی اهدایی به دولت باید تعیین تکلیف شده و با کابری های به روز در اختیار عامه مردم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعی است در هر روستا ممکن است طوایف مختلف با دیدگاه‌ها و سلایق مختلف در حال زندگی باشند ولی دهیار و شورای روستا باید برای همه طوایف به صورت عادلانه کار انجام دهند و در اجرای طرح‌های عمرانی اولویت را به اجرا و ساماندهی اموری اختصاص دهند که اکثریت اهالی از آن بهره مند شوند.

مددخانی در ادامه با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز، اظهار کرد: در ابتدای ساخت و سازها باید قوانین به فرد صاحب ملک توضیح داده و درصورت عدم تمکین، به مقامات ذیربط گزارش تخلف ارسال شود تا شاهد ساخت و ساز غیر مجاز و تبعات قانونی و اجتماعی بعد از آن نباشیم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از تمامی پیشکسوتان شورای اسلامی شهر خاکعلی در ادوار مختلف و شورای های اسلامی کنونی شهر خاکعلی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 6095081

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • کارهای عمرانی در بشاریات رشد سه برابری داشته است
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم