Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:52:10 GMT

سیل در روستاهای ارومیه بدون خسارت مهار شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۴۰۱

سیل در روستاهای ارومیه بدون خسارت مهار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول مقابلی سرپرست فرمانداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: سیلاب ناشی از باران‌های شدید طی ۲۴ ساعت گذشته به ویژه در مناطق جنوب غربی این شهرستان بدون خسارت جدی و آسیب جانی مهار شده است.

او افزود: دو روز گذشته بیش از ۳۲ میلی متر بارش باران را در شهرستان ارومیه را شاهد بودیم که علاوه بر زیبایی‌های خود، بروز سیل را نیز موجب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با تدابیر ستاد مدیریت بحران و هشدار‌های صادر شده از طریق رسانه ها، خسارت چندانی را در ارومیه شاهد نبودیم.

سرپرست فرماندار ارومیه ادامه داد: بر اثر این بارش بسیار خوب، به ۱۰ روستا در باراندوز و روستا‌هایی در بخش سیلوانا به ویژه در حوزه راه‎‌ها، پل‌ها و خطوط انتقال آب خساراتی وارد شد که با اقدامات به موقع خسارت جدی و آسیب جانی نداشتیم.

مقابلی اظهار کرد: وضعیت روستا‌های درگیر با سیلاب به حال طبیعی بازگشته و به جز روستای سوله دوکل تمامی راه‌ها باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

سرپرست فرماندار ارومیه گفت: با توجه به تداوم ذوب برف‌ها و احتمال افزایش حجم آب رودخانه و انهار، مردم همچنان از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کرده و فاصله خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارومیه سیلاب و آبگرفتگی خسارات سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان