Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@17:45:34 GMT

واکنش استاندار گلستان به حوادث گنبد کاووس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۸۵۵۳

واکنش استاندار گلستان به حوادث گنبد کاووس

استاندار گلستان با بیان این که صبر مردم گنبد کاووس مانع از سوء استفاده ضد انقلاب شد، گفت: دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرد خاطی را مجازات می کند.

به گزارش مهر، هادی حق شناس پیش از ظهر پنج شنبه با حضور در فرمانداری شهرستان گنبدکاووس اظهارکرد: تعرض به دو کودک معصوم در گنبدکاووس حادثه ای تلخ بود که خوشبختانه تمام دستگاه های مسئول از ابتدا به پرونده ورود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان افزود: دستگاه قضایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حکم فرد خاطی را صادر خواهد کرد تا متخلف مطابق قانون مجازات شود.

وی بیان کرد: از بزرگان و مسئولان گنبد کاووس و به ویژه جوانان گنبدی به واسطه صبر و تحمل تشکر می کنم که اجازه ندادند ضد انقلاب از این حادثه تلخ سوء استفاده کند.

حق شناس تأکید کرد: خوشبختانه همراهی تمام دستگاه ها بگونه ایست که اجازه نخواهیم داد رسانه های بیگانه خدشه ای به وحدت استان وارد کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گنبد کاووس استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن دو نفر در حادثه انفجار گاز شهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی, اظهار داشت: در حادثه انفجار گاز شهری که ساعت 18:30 امروز (12 اردیبهشت‌ماه) در یک منزل مسکونی در خیابان اردشیر اهواز رخ داد، دو نفر مصدوم شدند. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، افزود: مصدومان این حادثه که یک مرد 32 ساله و یک زن سالمند 80 ساله بودند، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال یافتند. 

انتهای پیام /

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • حوزه انتخابیه گنبد کاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان