Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@13:55:39 GMT

اشتری: برای انتخابات هیچ مشکل امنیتی نداریم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۹۲۸۶

فرمانده نیروی انتظامی ایران گفت: بر اساس پیش بینی‌ها، هیچ مشکلی در مساله امنیت برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ نخواهیم داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سردا اشتری امروز پنجشنبه در جریان سفر به قم و دیدار با شماری از علما و مراجع اظهار داشت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفند ۹۹ در سراسر کشور آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه جاری نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از ۲۷۰ هزار نیروی پلیس آماده خدمت رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: طرح فوق را با شعار امنیت، سلامت، نشاط بهاری شروع کردیم و تا پایان تعطیلات نیز در خدمت مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بعد از طرح نوروزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می‌شویم یادآور شد: تامین امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات با نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با برنامه ریزی‌هایی که از ماه‌های گذشته انجام دادیم وظیفه خود را انجام و امیدواریم که انتخابات پرشور و توام با سلامت و امنیت کامل داشته باشیم.

اشتری در پایان تاکید کرد: پیش بینی ما این است که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن نداشته باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

سردار  اشتری امروز در بدو ورود به  قم ضمن تشرف به حرم حضرت معصومه(س) و زیارت مضجع نورانی کریمه اهل بیت (ع)، با آیت الله سعیدی نماینده، ولی فقیه در قم دیدار کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه برنامه‌های سفر خود به قم با حضرات آیات مراجع تقلید علوی گرگانی، سبحانی، نوری همدانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی دیدار و گفتگو خواهد کرد. این دیدار‌ها بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.

برچسب ها: فرمانده ، ناجا ، انتخابات ، 1400 ، نیروی انتظامی ، امنیت ، سردار اشتری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرمانده ناجا انتخابات نیروی انتظامی امنیت سردار اشتری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند