Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی گفت: مسافران با مشخص کردن مکان اقامت در شهر مقصد می توانند تنها در اماکن دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از جمله هتل ها و مسافرخانه ها اسکان یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مجتبی علوی»، امروز (پنج شنبه 5 فروردین) با تاکید بر عدم سفر به فارس به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: به دلیل وضعیت کرونا در کشور تاکید ما پرهیز مردم از سفرهای نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگی معاونت گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس ادامه داد: و در این میان به هموطنان توصیه می کنیم به شیراز و سایر نقاط فارس نیز سفر نداشته باشند.

وی اضافه کرد: نصب چادر در فارس برای مسافران ممنوع است و اسکان در مدارس نیز مجاز نبوده و تمامی کمپینگ های شهرداری نیز تعطیل هستند.

علوی با تاکید بر لزوم توجه به گردشگری مسئولانه از سوی مسافران بیان کرد: مسافران به فارس باید گردشگری مسئولانه و حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: مسافران با مشخص کردن مکان اقامت در شهر مقصد می توانند تنها در اماکن دارای مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از جمله هتل ها و مسافرخانه ها اسکان یابند.

علوی اعلام کرد: مسافران فارس برای بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری این استان می توانند بلیط اینترنتی تهیه کنند و برای بازدید با استفاده از ماسک امکان ورود دارند.

وی با اشاره به امار مسافران فارس تا 4 فروردین جاری گفت: 33 هزار نفر تا چهارمین روز از نوروز به فارس سفر کرده اند و 400 هزار نفر نیز در این مدت از مراکز تاریخی و تفریحی استان بازدید کرده اند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوروز ۱۴۰۰ کرونا در فارس بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس استانداری فارس اماکن گردشگری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: گرامیداشت ٦ اردیبهشت، به‌عنوان سال‌روز نام‌گذاری سنندج در تقویم سالانه کردستان با یادآوری شکوه گذشته، میراثی ماندگار برای آیندگان است.

منصور مهرزاد افزود: در این روز فرهنگی، موزه مردم‌شناسی خانه کُرد (عمارت آصف)، موزه باستان‌شناسی سنندج (عمارت ملالطف الله) و کاخ‌موزه خسروآباد از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به‌صورت رایگان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی به‌مناسبت این روز در سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری شهرداری سنندج در این روز اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج