Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمود کریمی» روز پنجشنبه به ایرنا گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است پس از کادر بهداشت و درمان سایر گروههای در معرض آسیب از قبیل پاکبانان شهرداری، سالمندان و در ادامه اقشار مختلف جامعه واکسن کرونا دریافت ‌کنند.
وی افزود: در مرحله نخست، عملیات واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان شهرستان ساوه آغاز شد که اکنون فاز چهارم تزریق واکسن برای این افراد در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه تصریح کرد: متاسفانه از نظر شیوع ویروس کرونا، شهرستان وضعیت مناسبی ندارد و تعداد موارد بستری و سرپایی در چند روز اخیر افزایش یافته است که احتمال دارد از وضعیت زرد به یکباره در وضعیت قرمز قرار بگیریم.
کریمی عنوان کرد: با وجود تاکیدها و توصیه مسئولان اما برخی از شهروندان در برابر تیم‌های مراقبتی همچنان مقاومت می‌کنند و همکاری لازم را ندارند.
وی ادامه داد: موارد شکستن قرنطینه از سوی مبتلایان در تعطیلات نوروز بسیار زیاد شده است و برخی شهروندان علیرغم ابتلا به ویروس اقدام به سفر می‌کنند که شهرستان را با خطر تغییر رنگ ناگهانی کرونایی از زرد به قرمز مواجه می‌کند.

وی تاکید کرد: با توجه به سرعت انتقال بالا، تمام حالت های ابتلا به کرونا در شرایط کنونی از نوع انگلیسی تلقی می‌شود زیرا با ابتلای یک نفر تمام اعضای خانواده مبتلا می‌شوند.
کریمی ادامه داد: زرندیه نیز وضعیت خوبی از نظر شیوع ویروس کرونا ندارد و احتمال تغییر وضعیت این شهرستان با توجه به افزایش دید و بازدیدها و سفرها بسیار زیاد است و ممکن است از شرایط آبی خارج شود.
به گفته سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه، در صورت افزایش سفرها و دورهمی های خانوادگی پیک بسیار سختی در پیش خواهیم داشت زیرا شهروندان با ترددهای بین شهری کرونا را به یکدیگر هدیه می‌دهند.

گفتنیست بر اساس اعلام دانشکده علوم پزشکی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ نفر در شهرستان های ساوه و زرندیه به کرونا مبتلا شدند.

طبق آمار همین منبع، از آغاز شیوع کرونا تاکنون حدود ۱۴ هزار و ۱۰۰ نفر در این شهرستان ها به ویروس کرونا مبتلا شدند و همچنین ۳۲۷ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ساوه زرندیه شهرداری ساوه واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ساوه زرندیه ویروس کرونا ساوه زرندیه شهرداری ساوه واکسن کرونا اخبار کنکور دانشکده علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز