Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@23:38:01 GMT

CAS اعتراض پرسپولیس در پرونده آل‌کثیر را رد کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۳۱۰

CAS اعتراض پرسپولیس در پرونده آل‌کثیر را رد کرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا از تصمیم دادگاه حکمیت در ورزش برای رد اعتراض باشگاه پرسپولیس به محرومیت عیسی آل‌کثیر استقبال کرد.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای از پابرجاماندن محرومیت عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.

طبق اعلام AFC دادگاه حکمیت در ورزش (CAS) فرجام‌خواهی باشگاه پرسپولیس برای لغو یا کاهش محرومیت ۶ ماهه آل‌کثیر به خاطر حرکتی که در بازی پرسپولیس برابر پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا انجام داد (شادی گلی که به زعم مقامات فوتبال آسیا نژادپرستانه بوده است)، نپذیرفته و به این ترتیب او تا پایان مدت تعیین شده اجازه بازی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه AFC در خصوص جواب CAS به فرجام‌خواهی باشگاه پرسپولیس که در تاریخ پنجم نوامبر سال ۲۰۲۰ صورت گرفت، آمده است: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از تصمیم دادگاه حکمیت در ورزشی (CAS) برای رد فرجام‌خواهی صورت گرفته علیه حکم صادر شده توسط کمیته استیناف AFC استقبال می‌کند. در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۲۰، کمیته انضباطی و اخلاق AFC، بازیکن پرسپولیس، عیسی آل‌کثیر را به خاطر تخطی از بند ۲۸.۱ اساسنامه انضباطی اخلاقی AFC و نشان دادن ژستی نژادپرستانه در جریان بازی تیم‌های پرسپولیس و پاختاکور در شهر دوحه قطر متخلف شناخت و او را برای شش ماه از انجام هر گونه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم و به پرداخت ۱۰ هزار دلار آمریکا محکوم کرد.

باشگاه پرسپولیس نسبت به این حکم به کمیته استیناف AFC اعتراض کرده بود که متعاقباً این فرجام‌خواهی رد شد. به دنبال آن باشگاه پرسپولیس پرونده را به CAS ارجاع داد اما اکنون دادگاه حکمیت در ورزش هم این حکم را تأیید کرده و این بدان معنا است که آل‌کثیر باید تماماً مدت محرومیت خود را سپری و جریمه نقدی‌اش را بپردازد.»

محرومیت آل‌کثیر ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد اما او برای بازی کردن باید جریمه ۱۰ هزار دلاری را نیز پرداخت کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا پرسپولیس عیسی آل کثیر لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس دادگاه حکمیت فرجام خواهی فوتبال آسیا آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد