Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:24:07 GMT

بازگشایی موزه دارآباد با آغاز سال نو و بهار طبیعت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۸۰۳

بازگشایی موزه دارآباد با آغاز سال نو و بهار طبیعت

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید نوائیان مدیر موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد گفت: از روز سه شنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ این مجموعه با اعمال دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی شد.

وی افزود: در اولین روز بازگشایی موزه دارآباد جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از موزه بازدید کردند. با توجه به شرایط کرونایی و لزوم حفظ سلامتی بازدیدکنندگان دستگاه های تهویه مناسب هوا در سالن ها فعال بوده و استفاده از ماسک جهت ورود به سالن ها الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تاکید کرد: موزه دارآباد در ایام تعطیلات نوروز از سوم تا یازدهم فروردین ماه از ساعت ۸ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است و از علاقمندان به بازدید درخواست می کنیم به منظور حفظ سلامت خود و دیگران در کل زمان بازدید در سالن ها به هیچ عنوان ماسک خود را بر ندارند و با خود مواد ضد عفونی کننده همراه داشته باشند.

کد خبر 5175779

منبع: مهر

کلیدواژه: موزه دارآباد گردشگری نوروز پلیس راهور ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا حاجی فیروز وزارت آموزش و پرورش آب و هوا محدودیت تردد پلیس پیشگیری پایتخت آیت الله سید ابراهیم رئیسی نوروز ۱۴۰۰ حقوق بشر سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • کامل‌ترین تورهای ترکیبی ویژه بهار ۱۴۰۳
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • رخ نمایی بهار در طبیعت زیبای روستای فندخت شهرستان زیرکوه
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)