Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@08:07:03 GMT

طغیان رودخانه روستای «پلام» منطقه اشکورات شهرستان رودسر

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۱۰۴۵

طغیان رودخانه روستای «پلام» منطقه اشکورات شهرستان رودسر

احمد علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گرم شدن هوا طی دیروز و امروز در منطقه، گفت: با توجه به این شرایط جوی شاهد آب شدن برف‌های مناطق کوهستانی اشکورات بوده‌ایم.

وی افزود: بارش باران شب گذشته نیز زمینه را برای بالا آمدن و سیلاب شدن رودخانه این منطقه و آسیب به برخی راه‌های مواصلاتی روستاهای منطقه اشکورات بخش رحیم آباد شهرستان رودسر فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده در ادامه با اشاره به سرریز شدن آب از روی پل قدیمی پلام، سوگوار و آب نما پشت سد، گفت: راه‌های مواصلاتی روستاهای ریسن، شوییل، شرم دشت آسیب دیده و نیازمند ترمیم است.

وی همچنین به قطعی برق در برخی از مناطق روستایی منطقه اشکورات بر اثر وزش شدید باد نیز اشاره و اضافه کرد: مأموران اداره برق در منطقه حضور داشته و در تلاش برای رفع خاموشی‌ها هستند.

بخشدار رحیم آباد ادامه داد: بر اثر وزش شدید باد به سربندی آب انبارهای برخی از روستاییان این منطقه نیز خسارت وارده شده است.

کد خبر 5175790

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر بارش باران طغیان رودخانه ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گردشگری نوروز بوشهر گرگان مسافران نوروزی سانحه تصادف وزش باد ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک

سامانه بارشی که به کشور وارد شد آب و هوای بیشتر نقاط کشور را بارانی کرد، بطوریکه موجب شد تا کوچه و معابر شهرها و روستاها به دریاچه تبدیل شود و رودخانه‌ها طغیان کند.

روستای خانیله در شهرستان اندیمشک استان خوزستان واقع شده است. در این روز‌هایی که این روستا با بارش باران همراه شده است، موجب شده تا آب این رودخانه طغیان کند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • رودخانه روستای کنجان چم با بارش‌های سیل آسا طغیان کرد + فیلم
  • طغیان‌ رودخانه روستای سرخه مرند | ویدئو
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب