Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان رضایی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اولین اردوی تیم ملی والیبال ۲۷ بازیکن دعوت شده‌اند که بازیکنان ارومیه‌ای سهم پررنگی در این زمینه دارند.

وی گفت: "سعید معروف"، "میلاد عبادی‌پور"، "بردیا سعادت" و "امیرحسین توخته" چهار والیبالیست لژیونر و "میثم صالحی"، "مرتضی شریفی"و "محمدرضا حضرت‌پور" سه بازیکن حاضر در لیگ برتر ایران و در تیم شهرداری ارومیه حضور دارند در این لیست حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات والیبال ارومیه اضافه کرد: به علاوه این بازیکنان ارومیه‌ای، "پوریا فیاضی"، "پوریا یلی"، "مهران فیض امامدوست"، "محمدطاهر وادی" و "مسعود غلامی" به عنوان بازیکنان و "پیمان اکبری" به عنوان مربی و "مهدی خباز" به عنوان بدنساز از تیم شهرداری ارومیه نیز به تیم ملی دعوت شده‌اند.

رضایی گفت: این بازیکنان توسط سرمربی تیم ملی والیبال ایران به نخستین اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و این اردو از روز ۱۱ فروردین آغاز می‌شود.

تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر سال گذشته با شکست برابر فولاد سیرجان ایرانیان نایب قهرمان شد و در نخستین اردوی تیم ملی بیشترین نماینده را دارد.

تیم ملی والیبال خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ آماده می‌کند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه والیبال میلاد عبادی پور محمدرضا حضرت پور سعید معروف تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه والیبال آذربایجان غربی ارومیه والیبال میلاد عبادی پور محمدرضا حضرت پور سعید معروف تیم ملی والیبال اخبار کنکور تیم ملی والیبال اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند