Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین بازی از فینال لیگ والیبال چین برگزار شد که در آن یاران سعید معروف موفق شدند به پیروزی برسند.

به گزارش ایسنا، دور رفت فینال لیگ والیبال چین مرسوم به CVL برگزار شد که تیم بایک موتور پکن به مصاف تیم مدعی شانگهای رفت. 

این رقابت حساس در حالی پیگیری شد که تیم بایک موتور موفق شد کامبک زده و بازی باخته را با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایک موتور در دو ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد. این تیم در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی رسید تا علاوه بر کامبک، شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهد. 

این دوتیم بار دیگر فردا (جمعه) به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان این فصل چین مشخص شود. بایک موتور در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها موفق شده بود با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شانگهای به پیروزی برسد. 

سعید معروف که برای تیم بایک موتور بازی می‌کند در این بازی درخشید و ۲ امتیاز برای تیمش کسب کند.

تیم بایک موتور تا اینجای کار بدون شکست بوده و در صورت پیروزی در بازی فردا می‌تواند قهرمانی خود را در لیگ چین جشن بگیرد.

لیگ چین از ۲۵ اسفند به صورت متمرکز در شهر چین‌هوانگ‌دائو (Qinhuangdao) آغاز شد. ۱۳ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت کردند. تیم بایک موتور پکن در گروه A این رقابت‌ها قرار داشت.

انتهای پیام

پس از مدت‌ها تعطیلی به کار خود به صورت فشرده ادامه داد که در طی آن چهار تیم موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

تیم بایک موتور پکن که از حضور سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران بهره می‌برد در گروه A این رقابت‌ها موفق شد به عنوان صدر نشین و بدون شکست به جمع هشت تیم برتر پایانی صعود کنند. 

یاران سعید معروف در اولین بازی از پلی آف به مصاف تیانجین رفتند که موفق شدند با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسند.  

به دلیل فشرده بودن بازی‌ها، هر تیم تنها با یک پیروزی به دور بعدی رقابت‌ها صعود می‌کرد. بنابراین تیم بایک موتور با سعید معروف به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. 

در نیمه نهایی این رقابت‌ها بایک موتور به مصاف ژجیانگ رفت و با نتیجه قاطع ۳ بر صفر پیروز شد. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۳ بر ۲۵ به سود تیم پکنی به پایان رسید.

یاران سعید معروف با این پیروزی اولین فینالیست این رقابت‌ها نام گرفتند و باید دید بازی دیگر در نیمه نهایی بین تیم مدعی شانگهای و جیانگ سو به سود کدام تیم به پایان می‌رسد.

انتهای پیاک

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعيد معروف یاران سعید معروف تیم بایک موتور رقابت ها نیمه نهایی موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دیدار سوم تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز (شنبه) در شرایطی به پایان رسید که شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با غلبه بر مهرام، به فینال این رقابت‌ها راه یابند.در این دیدار مهرامی‌ها تا دقیقهٔ آخر با پنج امتیاز پیش افتاده بودند؛ اما هشت امتیاز پیاپی بازیکنان گرگان، برتری را به این تیم برگرداند و گرگان در پایان ۸۹ بر ۸۴ برنده شد.پری پتی بازیکن آمریکایی مهرام در این بازی بهترین عملکرد خود را در مرحله حذفی داشت و ۳۴ امتیاز (۶ از ۱۰ پرتاب سه امتیازی)، ۳ ریباند و ۳ پاس گل داشت. هولمن هم ۱۵ امتیاز و ۱۳ ریباند ثبت کرد.  ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و ۳ توپربایی در کنار ویل چری با ۲۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس گل و ۴ توپ ربایی بهترین بازیکنان گرگان بودند. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و باید  منتظر برندهٔ سری طبیعت-ذوب آهن در فینال بماند.

شهرداری گرگان همچنین یک بازی حساس در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا را پیش رو دارد که در صورت برتری در این بازی، عنوان نخست این رقابت‌ها را نیز کسب خواهد کرد. این دیدار ۱۹ اردیبهشت‌ در بیروت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل