Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال تلاش زیادی برای جذب امین قاسمی نژاد از پدیده کرد. وحید فاضلی در صحبت های اخیر خود این انتقال را رسما منتفی دانست. مربی تیم پدیده مشهد مدعی شد قاسمی نژاد هنوز یک سال و نیم دیگر با این تیم مشهدی قرارداد و جایی نخواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، وحید فاضلی مربی پدیده و دستیار سیدمهدی رحمتی در این تیم درمورد مسائل جاری این باشگاه صحبت های مهمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید فاضلی گفت:

شرایط کلی ما خوب است و از روز گذشته تمریناتمان را آغاز کردیم و امروز و فردا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم. روز هشتم فروردین یک دیدار دوستانه برگزار می کنیم و پس از آن برای بازی با پرسپولیس آماده می شویم.

وی درباره بازی با پرسپولیس نیز گفت:

بازی با پرسپولیس نیز برای ما بسیار حساس است و ما باید تیم را به منطقه امنی برسانیم و حتما برای آن برنامه داریم. به خاطر همین تمریناتمان را با جدیت آغاز کرده ایم که به امید خدا با شرایط خوبی مقابل پرسپولیس حاضر شویم.

مربی پدیده در مورد فاصله کم تیم ها و اینکه آیا خطر سقوط پدیده را تهدید می کند یا نه پاسخ داد:

ما قطعا گزینه سفوط نیستیم ولی همانطور که گفتم دنبال این هستیم که ابتدا تیم را به منطقه امن جدول برسانیم و سپس تلاش کنیم یک جایگاه در خور شأن پدیده کسب کنیم.

فاضلی درخصوص آخرین وضعیت امین قاسمی نژاد و حضور او در تمرینات پدیده گفت:

پس از جلسه ای که قاسمی نژاد با باشگاه و آقای رحمتی داشت، قرار بر این شده است که تا انتهای فصل در کنار تیم باشند. ایشان یک سال و نیم دیگر با تیم قرارداد دارند و بازیکن پدیده است. فعلا در تمرینات تیم حضور دارند.

وی درخصوص عملکرد کلی پدیده در بازار نقل و انتقالات نیز گفت:

از خریدهایمان رضایت داریم و درست است که بازیکنانی جذب کرده ایم که اسمی و معروف نیستند ولی در بازی هایمان به ما کمک می کنند. ما بیشترین تغییرات را در نیم فصل داشتیم. بازیکنانی که جایگزین شده اند، به تیم کمک کرده اند.

او در مورد واگذاری باشگاه و اینکه بالاخره نام این تیم پدیده است یا شهرخودرو گفت:

فکر می کنم کارهای واگذاری باشگاه انجام شده و نام این تیم پدیده است. مسئولین استان در این رابطه تصمیم گیری می کنند.

فاضلی درباره اعضای مستعد و جوان در کادرفنی پدیده نیز گفت:

کادرفنی ما جوان است ولی تجربه کافی را دارد که در رأس آنها آقای رحمتی هستند. آقایان نوازی و سامره نیز هستند که شاید در کار در لیگ برتر نفرات جدیدی باشند ولی به لحاظ وزن فنی و تجربه، تقریبا پکیج کاملی هستند و امیدوارم این مسئله ادامه دار باشد و سایر تیم های لیگ برتری نیز از رنسانس تجربه بگیرند و استفاده کنند.

مربی پدیده درخصوص کیفیت لیگ بیستم نسبت به دوره های قبلی نیز پاسخ داد:

به خاطر عدم حضور تماشاگران، سطح کیفی پایین آمده است و همچنین عدم حضور بازیکنان خارجی بر روی کیفیت لیگ تأثیر داشته است. اما در کل لیگ بیستم برآیند خوبی داشته است. به طور مثال حضور مربیان و بازیکنان جوان در لیگ برتر است که از مزایای لیگ بیستم بوده و در سالهای آینده بازخورد قطعی آن را خواهیم دید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید فاضلی امین قاسمی نژاد استقلال امین قاسمی نژاد پدیده مشهد مهدی رحمتی وحید فاضلی قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک در شرایطی نقش پررنگی در پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس داشت که ۲ فصل پیش در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌ها بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک شنبه هفته جاری موفق شد با عبور از پرسپولیس تهران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد. این تیم در بازی با قرمزها ۲ بار آن هم با اختلاف ۲ گل از حریف خود عقب افتاد و در ١٠ دقیقه پایانی بازی موفق شد نتیجه را جبران کند و با پیروزی در ضربات پنالتی حریف نامدار خود و مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

نقطه عطف این بازی حساس در دقیقه ۷۸ رخ داد؛ زمانی که آلومینیوم با نتیجه ۲ بر صفر عقب بود و شروین بزرگ با نظر مجتبی حسین، سرمربی این تیم به جای بهروز نوروزی‌فرد وارد میدان شد. بزرگ ۷ دقیقه پس از ورود به زمین، بعد از نفوذ بازیکنان خودی توپ را با ضربه سر برای مهدی لیموچی کاشت و این بازیکن با یک ضربه استثنایی موفق شد گل نخست آلومینیوم را وارد دروازه امیررضا رفیعی کند.

بزرگ در ادامه در حالی که تنها ٢ دقیقه به پایان بازی زمان باقی مانده بود، بعد از دفع ناقص محمدحسین کنعانی‌زادگان در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه والی تماشایی موفق شد گل دوم آلومینیوم را وارد دروازه حریف کند تا با کامبک این تیم، بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.

انتقام مهاجم مدنظر یحیی؛ «شروین» برای حذف پرسپولیس همه‌کار کرد!

در وقت‌ اضافه زمانی که پرسپولیس با نتیجه ۴ بر ٢ پیش بود، در دقیقه ١١٢ ایرالکو صاحب ضربه کرنر شد که محمد لطفی با ارسال تماشایی توپ را به محوطه جریمه قرمزها فرستاد و بار دیگر بزرگ با ضربه سر موفق شد گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کند تا امید به اردوی شاگردان حسینی بازگردد و با زدن گل چهارم بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت آلومینیوم با شکست و حذف پرسپولیس راهی یک‌چهارم شود.

بدون شک شروین بزرگ با تاثیرگذاری مستقیم روی سه گل آلومینیوم نقش پررنگی در صعود این تیم داشت اما نکته جالب توجه در خصوص او این است که که این بازیکن بعد از درخشش در لباس صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم مورد توجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت و همه چیز برای حضور او در این تیم فراهم شده بود اما در آستانه این انتقال، باشگاه آبادانی با حضور او در پرسپولیس مخالفت کرد؛ انتقالی نافرجام که تاوان تلخی برای پرسپولیس داشت و این بازیکن اینگونه سرخ‌ها را نقره‌داغ کرد!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست