Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:15:51 GMT

انگلیس 0-0 سن مارینو / محل تبادل نظر کاربران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۲۲۱۵

دو تیم برای رسیدن به جام جهانی قطر تلاش می کنند. 

انگلیس در اولین بازی خود در گروه به مصاف سن مارینو می رود. 

اطلاعات بازی انگلیس و سن مارینو روز و تاریخ برگزاری: جمعه ۲۶ مارس ۲۰۲۱ / ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت: ۰۰:۱۵ ورزشگاه: ومبلی داور: کیریل لونیکوف تورنمنت: گروه I انتخابی جام جهانی در اروپا ترکیب تیم های انگلیس و سن مارینو

انگلیس: پوپ، جیمز، چیلول، وارد پراوز، استونز، کودی، لینگارد، فیلیپس، کالورت لوین، استرلینگ، مانت

سن مارینو: بندتینی، باتیستینی، برولی، روسی، گراندونی، لونادی، گولینوچی، هیرش، براردی، پالاتزی، نانی

اخبار داغ 

برترین های قرن با حمید درخشان: علی پروین می گفت اول قلیچ خانی، بعد من / با اجازه خودم را در تیم قرار می دهم! ابراهیم شکوری: شاید محمد دانشگر دوست داشت برای پرسپولیس بازی کند / اختصاصی طرفداری ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دنیل گورینی، هافبک 19 ساله لاتزیو، بر اثر سانحه رانندگی درگذشت فرانک دی بوئر: ترکیه رقیب خوبی بود اما تیمی نبود که هلند به آن ببازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سن مارینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان‌شناسی در مجموعه تاریخی نقش رستم خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا عسکری چاوردی  مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در خصوص مرمت برخی آسیب‌ها در این محوطه اظهار داشت: در اثر بارندگی‌های اخیر، محوطه باستانی نقش رستم دچار آب‌گرفتگی شد و در پی آن فرونشست‌های متعددی در منطقه رخ‌ داده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید افزود: در حال حاضر تیم پایش، حفاظت و مرمت همراه با گروه باستان‌شناسی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید در این محوطه باستانی مستقر هستند و پس از تهیه گزارش علمی، برنامه ساماندهی محوطه نقش رستم آغاز خواهد شد.

موزه‌ها شنبه تعطیل است

وی بابیان اینکه بخشی از فرونشست‌های رخ‌ داده در این محوطه باستانی مربوط به فرونشست عمومی دشت مرودشت است، اظهار کرد: بخش دیگری از مشکلات مجموعه هم به آوار گسترده باروهای خشتی نقش رستم برمی‌گردد که طی این بارندگی‌ها بخش باروها و آوارهای رسوب شده باستانی دچار رانش شد.

 عسکری گفت: پایگاه میراث جهانی تخت جمشید بلافاصله پس از اخذ مجوز از پژوهشگاه میراث‌فرهنگی برنامه ساماندهی، حفاظت و مرمت نقش رستم را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد