Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@19:17:24 GMT

‎منتظر صعود تیم ملی و ظهور چهره های جوان تنیس ایران هستم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۰۸۱۷

‎منتظر صعود تیم ملی و ظهور چهره های جوان تنیس ایران هستم

‎ ‎دکتر فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس در گفتگوی نوروزی با سایت فدراسیون تنیس از اتفاقات خوب سال ٩٩، توصیه به خانواده های تنیسی، مسابقات تیم ملی دیویس کاپ و موارد مختلف صحبت کرده است ؛ ‎

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون تنیس در گفتگوی نوروزی با سایت فدراسیون تنیس از اتفاقات خوب سال ٩٩، توصیه به خانواده های تنیسی، مسابقات تیم ملی دیویس کاپ و موارد مختلف صحبت کرده است ؛

  ‎این گفتگو را بخوانید :   ‎بهترین خاطره تنیسی در سال ٩٩؟   ‎کار کردن با همکاران و پرسنل فدراسیون تنیس بهترین خاطره تنیسی سال ۹۹ بود، کار کردن با این تیم واقعا بدون تعارف و اغراق حس خوبی داشت، در اجرا هر پروژه همه پا به پای هم کار کردیم و نمو آن جام حذفی کیش در سال ۹۹ بود که پرسنل فدراسیون به عنوان تیم اجرایی ۳۱ روز شبانه روزی در کیش کار کرد و رکورد بیشترین تیم بانوان، بیشترین تیم آقایان، بیشترین و کیفی ترین داوری ها و در نهایت حضور اولین داور بانو در فینال بازیها  واقعا نتیجه یکسال کار بدور از حاشیه و جاروجنجال همه همکاران فدراسیونم بود که یکسال با هم زندگی کردیم، دست به دست هم دادیم تا بهترین خودمان باشیم، انشاالله جامعه تنیس هم از ما پذیرفته باشن و ما را از تجربیاتشان بهره مند کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    ‎بهترین مسابقه تنیس خارجی که سال ٩٩تماشا کردید ؟   ‎مسابقه استرالیا اوپن بین جوکوویچ و چونگ بود که در محل استادیوم حضور داشتم و باخت جوکوویچ رو از نزدیک در سه ست دیدم و رفتار حرفه ای اون در اون بازی بی نظیر بود.     ‎منتظر چه اتفاقات خوب تنیسی در ١٤٠٠ هستید ؟   ‎صعود به گروه سه و ظهور چهره های جوان در رده بزرگسالان.     ‎به خانواده هایی که می خواهند فرزندمان تنیسور شود ، جه مشاوره ای می دهید ؟   ‎حتما هدف و انتظاراتشان را از فرزندانشان رو به دقت بررسی کنند تا با بررسی درست آینده طلایی برای فرزندانشان ترسیم کنند، گاهی تنیس راه پیشرفت رو هموار تر میکنند. هم از نظر ورزشی و هم آینده تحصیلی و کاری عزیزانمان را.   ‎هنوز هم فوتبال بازی می کنید ؟ ‎بله هر از گاهی با دوستان و همدوره ای های قدیم یاد گذشته میکنیم. البته که بهترین دوران فوتبالم در تیم دانشکده پزشکی عجمان بود.     ‎امکان حضور پرسپولیس و استقلال در تنیس وجود دارد ؟   ‎پرسپولیس امسال برای دومین بار در جام حذفی شرکت کرد ولی فکر میکنم باید باشگاهها هویت واقعی بگیرند که با کمک باشگاههای بزرگ محقق میشه، در حال حاضر باشگاههای تنیس بیشتر به ورزشگاه تغییر کردند و هویت حقوقی و وظیفه اجتماعی شان را از باشگاه داری از دستدادن.   ‎ بهترین فوتبالیستی که تنیس باز شد ؟   ‎در ایران علی کریمی و ابراهیم شکوری که با هم بازی میکنیم و علی کریمی واقعا با انگیزه بازی میکنه و هنوز حس رقابتی غیر قابل وصفی در بازی داره و برای هر امتیاز با تمام غیرت و توان میجنگه و برنده میشه.

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی

به گزارش "ورزش‌ سه"، شهریار مغانلو بار دیگر در یک بازی سپاهان موفق به گلزنی شد و توانست تعداد گل‌هایش در این فصل از مسابقات را به عدد 15 برساند و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم در آستانه کسب دومین کفش طلایی پیاپی قرار بگیرد. او فصل گذشته با 13 گل عنوان کفش طلایی را به نام خود زد.

اما نکته قابل توجه درباره شهریار مغانلو در این مسابقه جشن گل او بود که در ورزشگاه نقش جهان که روز پر هواداری را هم پشت سر نگذاشت، توجه حاضرین را جلب کرد. او پس از گلزنی بدون اینکه از کاوه رضایی که در چند قدمی او بود، تشکر کند، به سمت جایگاه ویژه رفت و به سمت یکی از حاضرین در آن منطقه از استادیوم تعظیم کرد. 

ویدئو: 331978

پس از پایان مسابقه مشخص شد که پدر شهریار مغانلو در استادیوم نقش جهان حاضر بوده و دلیل جشن گل خاص و تعظیمی که داشت، حضور پدرش بوده است. با این حال مغانلو پس از ابراز ارادت به پدر دوباره به سمت دروازه استقلال خوزستان بازگشت و به جشن دیگری از بازیکنان سپاهان با حضور کاوه رضایی پیوست و از او بابت پاس گلی که برایش در محوطه شش قدم ارسال کرد، تشکر کرد.

شهریار اگر نگوییم بهترین بازیکن سپاهان در مصاف با استقلال خوزستان و همینطور بهترین بازیکن زمین بود، یکی از بهترین‌ها بود و چند موقعیت بسیار خوب را با مهارت بالا در سرزنی و شوتزنی ایجاد کرد که بدشانس بود و فقط یک مرتبه موفق به گلزنی شد. با این حال بی‌شک گلزنی مقابل دیدگان پدر برای آقای گل لیگ برتر در هوایی بهاری و بارانی ورزشگاه نقش جهان حس و حال خاصی داشته است.

دیگر خبرها

  • حذف عالمیان از مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران
  • منتظر فیلم برنده بهترین جلوه‌های ویژه اسکار باشید
  • تهرانی‌ها پیشتاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • تهرانی‌ها پیش تاز ظهور دروازه‌بانان جدید در فوتبال ایران
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان