Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سرهنگ علی امانی،فرمانده انتظامی پلدختر اظهار کرد: پس از گزارش‌های واصله مبنی بر حضور و فعالیت چند تیم از سارقان مسلح در محور آزاد راه پل زال – خرم آباد نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شد.

او افزود: پس از بررسی‌های انجام شده طی یک عملیات ناگهانی و غافلگیرانه ۲ تیم سارق مسلح دستگیر شدند که چهاردستگاه خودرو از آن‌ها توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در بازرسی که با هماهنگی از مقام قضایی از آن‌ها صورت گرفت، ۲ قبضه سلاح از آن‌ها کشف و ضبط شد.

او  افزود: با اظهار مالباختگان و مواجهه با سارقان، آن‌ها را شناسایی و اموال ۳۰ نفر شاکیان به آن‌ها بازگردانده شد.

سرهنگ امانی یادآور شد: هشت نفر از سارقان مسلح دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر، امنیت را اولویت و خط قرمز نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس با اخلالگران نظم، امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلدختر دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار