Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:06:47 GMT

دستگیری سارقان مسلح در آزاد راه پل‌زال - خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۱۶۹۳

دستگیری سارقان مسلح در آزاد راه پل‌زال - خرم‌آباد

سرهنگ علی امانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از بررسی خبری مبنی بر تیراندازی سارقان به سمت خودروهای عبوری در محور آزاد راه پل زال- خرم آباد پلیس بلافاصله وارد عمل شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی نیروی انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه و ناگهانی موفق به شناسایی سارقان مسلح شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: بر اساس اخبار واصله این سارقان، چندین تیم هستند که در محور آزاد راه پل زال - خرم آباد اقدام به سرقت به این شیوه می‌کنند که با اقدام غافلگیرانه پلیس دو تیم به تعداد هشت نفر از آنها دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امانی افزود: در این رابطه چهار خودرو از سارقان مسلح توقیف شد که پس از بازرسی‌های انجام شده دو قبضه سلاح از آنها کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: با اظهار شاکیانی که از آنها سرقت شده بود در رودرویی با سارقان آنها را شناسایی کرده و اموال ۳۰ نفر مالباخته به آنها برگردانده شد.

فرمانده انتظامی پلدختر افزود: گشت‌های پلیس با افزایش نیرو در نقطه مواصلاتی بین استان‌های لرستان و خوزستان مستقر شدند به گونه‌ای که روزانه شش واحد گشت در این محور به رصد و کنترل مسیر ادامه می‌دهند.

سرهنگ امانی با بیان این که امنیت مردم اولویت و خط قرمز پلیس است، گفت: نیروی انتظامی به شدت با کسانی که موجب اخلال در نظم و امنیت مردم شوند برخورد جدی و قضائی می‌کند.

کد خبر 5175829

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان پلدختر علی امانی ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گردشگری مسافران نوروزی گرگان بوشهر سانحه تصادف نوروز وزش باد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقین زور گیرشمیرانات درحین سرقت وکشف سه دستگاه گوشی ایفون سرقتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت به صورت زورگیری وموبایل قاپی در محدوده فرشته الهیه با آموزش واحدهای گشتی سارقین درحین سرقت وتعقیب و گریز با هوشیاری واحد گشتی باشلیک به لاستیک موتور دستگیر شده وبه کلانتری ۱۰۱ تجریش انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت زنی های محسوس و نامحسوس در این محدوده فعال شد افزود: روز دهم اردیبهشت در گشت زنی های هدفمند ماموران به موتورسیکلت لاکی اقدام به موبایل قاپی در مقابل مامورین می‌کنند ومتواری می‌شوند که پس از تعقیب گریز لاستیک موتور را مورد اصابت گلوله قرارداده وموفق به دستگیر کردن سارقین شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمین ۳ عدد گوشی آیفون ویک عدد قمه وسلاح غیر متعارف کشف گردید متهمین در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت اشیاء قیمتی خصوصاً تلفن همراه اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی در پایان به اعتراف متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه و شناسایی مال باختگان اشاره کرد و افزود: پرونده تا کنون دارای ۴شاکی بوده و تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهمین ادامه دارد. ومتهمین تحویل پایگاه یکم اگاهی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین