Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:19:14 GMT

نظارت دقیق بر عملکرد تاسیسات گردشگری گیلان در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۰۲۸۴۷

نظارت دقیق بر عملکرد تاسیسات گردشگری گیلان در ایام نوروز

مسعود حلاج‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های میراث فرهنگی و گردشگری با توجه به شرایط کرونایی ایجاد بسترهای لازم برای یک سفر ایمن و سالم است، اظهار کرد: در همین راستا اکیپ‌های برای نظارت و بازدید از تأسیسات گردشگری در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است.

وی به فعالیت چهار اکیپ در سطح استان گیلان در این زمینه اشاره کرد و افزود: از با اعلام این خبر گفت: تیم‌های نظارتی سیار ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی استان گیلان در این راستا حضوری مستمری در تأسیسات و مراکز گردشگری استان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حلاج پور در ادامه با اشاره به انجام دو هزار و ۱۳۷ مورد بازدید از این مراکز، افزود: تیم‌های نظارتی، نظارت دقیقی بر روند اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان گیلان می‌کنند.

وی همچنین به آمار ورود و خروج مسافر به استان گیلان نیز اشاره و اضافه کرد: از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰۳ هزار خودرو وارد استان گیلان شده است، گفت: در همین بازه زمانی نیز بیش از ۳۷۱ هزار خودرو نیز از استان خارج شده‌اند.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه در مجموع بیش از دو میلیون ۴۷۳ هزار مسافر به این استان سفر کرده‌اند، گفت: با توجه به پایان دور نخست تعطیلات نوروزی در همین بازه نیز بیش از دو میلیون ۲۴۶ هزار نفر نیز از استان گیلان خارج شده‌اند.

کد خبر 5175858

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود حلاج پور مسافرت نوروزی میراث فرهنگی گیلان ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نوروز گردشگری گرگان مسافران نوروزی وزش باد بوشهر سانحه تصادف اردبیل استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، شاکری شمسی میزان بارش در این شهرستان را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و گفت: شدت بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در این شهرستان بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت وارد کرد.

وی، افزود: جاری شدن سیلاب باعث آب بردگی جاده‌های دسترسی به منابع و تاسیسات، خسارت به خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب شد.

مدیر امور آبفای شهرستان تفت ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه‌ها شد. 

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی‌های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکین و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد